Press "Enter" to skip to content

אתרים בולטים במהלך טיול מאורגן לדרום אפריקה

טיול מאורגן לדרום אפריקה הוא ההזדמנות הטובה ביותר לגלות את אחת המדינות המעניינות בעולם ובהיסטוריה. למרות עבר חשוך המזוהה עם משטרים גזעניים, דרום אפריקה הצליחה להתגבר על המכשולים ולהפוך ליעד טיולים פופולארי. הסיבה לכך קשורה בין היתר למגוון האדיר של המדינה ושל היבשת. באמצעות טיול מאורגן לדרום אפריקה ניתן להספיק לראות סוגים שונים של שטחים גיאוגרפיים, לעבור בין איזורי אקלים ולקחת חלק בתרבות רחוקה ועשירה. דרום אפריקה היא ללא ספק יעד אטרקטיבי שכדאי להציב בראש סדר העדיפויות של הטיולים.

לא רק ספארי

טיול מאורגן לדרום אפריקה מבוסס לרוב על ביקור בספארי וצפייה באינספור בעלי חיים, יונקים וציפורים. כדאי להזמין את הטיול יחד עם הילדים ובני המשפחה על מנת ליהנות מזמן איכות משותף, או לצאת אליו עם בן זוג ולהבטיח שעות ארוכות של רומנטיקה.

מלבד הספארי, ברוב הטיולים המאורגנים מגיעים כבר בימים הראשונים אל עיר הבירה קייפטאון. זו עיר עם מרינה, חנויות ומקומות בילוי, שהופכים אותה למקום מועדף על תיירים. בתוך קייפטאון ניתן להקדיש מספר שעות לביקור במוזיאון דרום אפריקה והמוזיאון היהודי, גני הפרלמנט והגנים הבוטניים.

מפגש בין אוקיינוסים

עוד יעד שאסור לוותר עליו במהלך טיול מאורגן לדרום אפריקה הוא סטלנבוש. זו היא עיר הבירה של חבל היין ויש לה גם משמעות היסטורית, היות והיא נחשבת בין הערים הראשונות שנבנו בדרום אפריקה. רוב התיירים מכירים היטב גם את "כף התקווה הטובה" בה נפגשים שני זרמי האוקיינוס – ההודי והאטלנטי – וכמובן את נייזנה שהיא ליבו של נתיב הגנים.

לסיכום, יש לא מעט אתרים בולטים הנחשפים במהלך טיול מאורגן לדרום אפריקה ומומלץ מאוד להגיע כדי לראותם מקרוב.

Be First to Comment

כתיבת תגובה