Press "Enter" to skip to content

איך מתכננים טיול לדרום אמריקה?

כל טיול אשר תבחרו לצאת אליו בחו"ל וודאי יזמן לכם הרבה מאד חוויות כאלה ואחרות, וזכרונות טובים לחזור איתם הביתה. יחד עם זאת אין כל צל של ספק כי טיול לדרום אמריקה הוא הרבה מעבר לזה. אתם מעוניינים לצאת אל טיול לדרום אמריקה אשר פשוט מאד יהיה בלתי נשכח. אין ספק כי מדובר על יבשת מדהימה, עם מגוון רחב מאד של תרבויות, השפעות, מאכלים, מסלולים, ואטרקציות שונות ומגוונות במיוחד. עם זאת, לפני שאתם מתחילים לחשוב על האתרים המדהימים שבהם אתם רוצים לבקר, כדאי לבדוק שארגנתם עוד כמה דברים חשובים, כך שהטיול שלכם יהיה מושלם.

לבחור ביטוח מתאים

באופן מידי, ולא רק לפני שיוצאים אל טיול לדרום אמריקה, צריך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. עם זאת, במקרה של טיול לדרום אמריקה יש לדאוג לביטוח שיתאים לכם במיוחד. רבים מהאנשים שטסים לדרום אמריקה עוסקים בפעילויות מיוחדות – טיפוס על הרים, טראקים, צניחה חופשית, סקי מים, ועוד שפע של פעילויות מדהימות. יש להקפיד על כך שאתם רוכשים פוליסת ביטוח מתאימה, אשר תעניק לכם כיסוי לכל הפעילויות הללו.

עם איזה סכום של כסף יוצאים?

אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר בנוגע אל טיול לדרום אמריקה, קשורה בסכום הכסף שאתם לוקחים אתכם מהבית, וזאת בשל העובדה שלרוב, כרטיסי האשראי שלכם לא תומכים בכספומטים השונים בדרום אמריקה, ולכן כדאי להביא מראש את הסכום במזומן. ככלל, עלויות המחיה בכל מדינה עולות ככל שהמדינה עצמה נחשבת ליותר מפותחת ומתקדמת – לכן עלויות המחיה במדינות כמו ברזיל וארגנטינה, גבוהות פי 2 מאשר מדינות כמו בוליביה או פרו.

כמה זמן הטיול נמשך?

כאשר אתם מתכננים טיול לדרום אמריקה, חשוב מאד לשים לב ללוח הזמנים שאתם מתכננים. אמנם לרוב, יש כאלה ששומרים על מסגרת גמישה יחסית, והדבר אכן אפשרי. אפשר למשל לקנות כרטיס חד כיווני לדרום אמריקה, ובזמן הטיול שלכם להחליט מתי אתם חשים מיצוי, ורק אז לקנות כרטיס בחזרה. עם זאת, אפשר מראש גם לתחום את זמן הטיול.

Be First to Comment

כתיבת תגובה