Press "Enter" to skip to content

בקתות בוץ בצוקים

בקתות בוץ בצוקים – נופש אקולוגי

בין אם אתם בני זוג או משפחה, הנה לכם רעיון לחופשה מחוץ לקופסה. מתחמי האירוח ביישוב צוקים בערבה מציעים לכם להתארח בבקתות בוץ אקולוגיות, שמייצרות איזון נהדר בין פשטות מדברית לנוחות מרבית, ומספקות לכם את החופשה המקורית בשבילכם.
האירוח המדברי בבקתות הבוץ הוא חוויה מיוחדת במינה של תענוג לגוף ולנפש, בזכות השקט שבחוץ, השקט שבפנים, הקרבה אל הטבע והתנאים. עוד לא ניסיתם? הגיע הזמן שלכם להתנתק ולהתחבר.  

בקתות בוץ – בנייה ירוקה, טובה לטבע וטובה גם לך

הבחירה בבנייה אקולוגית נובעת לרוב ממניעים של שמירה על הסביבה וחיסכון באנרגיה. בקתות הבוץ, אשר עשויות לבנים לבנים של אדמה וקש, יוצרות בידוד נהדר באקלים המדברי, כך שלעיתים אפילו שימוש במזגן שבבקתה ירגיש לכם מיותר.
בחורף תוכלו להתחמם בקמין העץ הביתי, העשוי גם כן מבוץ ונראה נהדר. שירותי הקומפוסט בבקתה יוכיחו לכם שאפשר גם אחרת, זאת גם כן כחלק מהרעיון האקולוגי העומד במרכז האירוח, שתורם לתחושה של פשטות, חיבור לטבע וחזרה למקורות.

ועדיין, חופשה לכל דבר

כדי שתרגישו בנוח, מאובזרות בקתות הבוץ בכל שאתם צריכים על מנת ליצור עבורכם חופשה נעימה. בפנים הבקתה תמצאו מיטה זוגית, עם אפשרות להוסיף מזרנים במידת הצורך, כמו גם מטבחון, פינת ישיבה מפנקת, ועוד אביזרים שיגרמו לכם להרגיש בבית. במרפסת של החצר הפרטית מתוח לו ערסל, ועל אדמת המדבר תוכלו להדליק מדורה, תחת שמיים מלאי כוכבים בשממה המדברית. ומה עוד? מאהל משותף מלא מזרונים וכריות, שמשקיף על הנוף הפראי של הערבה, ובריכות שכשוך שמחוממות בחורף. כל זאת ועוד המון הפתעות נעימות הופכות את החופשה בבקתות הבוץ בצוקים לחופשה עם ערך מוסף.

לגלות את ארץ השמש הנצחית

יישוב צוקים שוכן בין המושבים צופר ופארן, ונוסף אליהם, במרחקי נסיעה קצרים, פזורים מושבים חקלאיים שמציעים אטרקציות מגוונות לזוגות ולמשפחות. בין אם רצונכם בטיפול נעים לגוף, ארוחה טובה, סדנאות מעשירות או טיולי שטח רגליים ורכובים, שיחשפו לכם את חבל הארץ הבתולי הזה, הכל תמצאו בקרבת מקום. בכל רגע והיכן שתהיו, אם בבקתת הבוץ או בשבילי הטיולים, תוכלו למצוא שלווה ונחת, גם בתוככם וגם בחוץ.

ומעל הכל – חיבור לטבע, חיבור לעצמך

הריחוק, הניתוק, הבחירה בבקתות הבוץ בצוקים והקרבה אל הטבע, כל אלו מרכיבים עבורכם חופשה מסוג לגמרי אחר. כדי שתוכלו ליהנות ממנה, בקתות הבוץ מלאות בכל טוב של נוחות ושפע לצד יעילות ושמירה על הסביבה. מראה הבקתות משתלב נהדר בנוף המדברי וכך גם אתם כשתהיו ותרגישו מיד חלק מהמקום. כולנו זקוקים לחופשה, כולנו רוצים לעצור לפעמים את השגרה וללכת לנפוש. בקתות הבוץ בצוקים מציעות לכם חופשה שתעזור לכם להרגיש הכי רחוקים שיש מהמוכר, ועדיין מאוד בנוח.