Press "Enter" to skip to content

טיולים ג'יפים בספרד – הרפתקה לכל המשפחה

מחפשים לאן לצאת עם המשפחה? רוצים ליהנות מטיול יוצא דופן שאין שני לו? זה הזמן להתחיל לברר על טיולים ג'יפים בספרד. הטיולים מתבצעים באזור הפרינאים של ספרד והם מציעים חוויה שמתאימה גם לגדולים וגם לצעירים שבמשפחה.

הפרינאים – חבל ארץ קסום

מי שיוצא לספר ימצא כי המדינה מציעה את כל החוויות שאפשר לצפות לה. הפרינאים הם חבל ארץ הנמתח בין ספרד לצרפת והוא יוצא דופן. ההרים הקסומים פותחים בפני המבקרים הזדמנות לטייל בנוף עוצר נשימה, לחוות שפע של אטרקציות בדרך ולפגוש את התרבות המקומית אשר נראה ששמרה על עצמה לאורך השנים. במהלך טיולים ג'יפים בספרד אפשר לעצור ולהיפגש עם המקומיים לצורך לינה או ארוחה. טיול במקום יכול להתאים לכל המשפחה כשכמובן יש להתאים בין העצירות בדרך והאטרקציות שבוחרים לעשות לבין בני המשפחה.

אטרקציות במהלך הטיול

אחד החששות של הורים שיוצאים לטיול בחו"ל עם הילדים הוא אם יהיו מספיק אטרקציות שהילדים יוכלו ליהנות מהן. טיולים ג'יפים בספרד עונים על הדרישות של כל בני המשפחה. הטיולים עוברים בחבל ארץ יפיפה שמציע נופים עוצרי נשימה שאין שני להם ובמקביל הם מציעים עצירות רבות שכוללות שפע של אטרקציות ובניהן:

  • רפטינג – במהלך הטיול אפשר לעצור לרפטינג בנהרות במקום. השייט מתאים לאוהבי אקסטרים כיוון שהזרמים יכולים להיות חזקים, מה שיכול ליצור חוויה מרגשת מאד וגם מגבשת בין בני המשפחה.
  • טיפוס – במהלך הטיול אפשר לעצור לטפס על ההרים השונים. הטיפוס אינו מתאים לכל אחד אבל רוב המשפחות שיוצאות לטיולי ג'יפים מוצאות שמדובר בשילוב מושלם במהלך הטיול.
  • טיולי שטח – גם כשיוצאים לטיולי ג'יפים כדאי מאד לעשות עצירה, למתוח את הגוף ולצאת ברגל לטיולים מופלאים בסביבה קסומה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה