Press "Enter" to skip to content

טיולים לספרד מחוץ לברצלונה ומדריד

אין ספק שחלק עצום מהאנשים שמחפשים מידע על טיולים לספרד, מבקשים להגיע לאחת משתי הערים המרכזיות שלה – מדריד או ברצלונה. כמובן שהדבר נעשה בצדק רב, ומדובר על שתי ערים מדהימות ויוצאות דופן בקנה מידה עולמי. אולם, אם בעבר כבר ביקרתם בספרד, או שאתם פשוט לא חובבים גדולים של ערים אירופאיות ענקיות – האם אפשר למצוא טיולים לספרד שמתמקדים ביעדים אחרים? התשובה היא שבהחלט כן, ויש שפע אתרים שתוכלו לבקר בהם.

מסע ברחבי ספרד

אפשר למשל, לצאת אל טיולים לספרד שיתמקדו בחבל הארץ הצפוני שלה. אמנם האזור המרכזי שם הוא ברצלונה, אבל יש עוד שטח עצום ומדהים שמחכה לכם בצפון ספרד. כך למשל, תוכלו ללכת אל פיקוס דה אירופה – אחת משמורות הטבע הגדולות ביותר שיש בכל רחבי אירופה, והיא מהווה פנינת טבע יוצאת דופן. בצפון אף תוכלו לבקר בחבל הבסקים המפורסם, שהתפתחה בו תרבות ייחודית לאורך השנים וכמובן לבקר ברכס הפירנאים.

עם זאת, אפשר לצאת גם אל טיולים לספרד שיתמקדו באזור הדרומי שלה. ההתמקדות היא בעיקר בחבל אנדלוסיה המפורסם – על שלל הכפרים המדהימים שלו, המאכלים המיוחדים שיש באזור, וגם אדריכלות יוצאת דופן. אפשר גם לצאת אל טיולים לספרד שיתמקדו באזורים יוצאי דופן במדינה – כמו למשל גיברלטר שמחבר את המדינה לצפון אפריקה, או לצאת לשיט מדהים בין האיים הקנריים של המדינה. בקיצור, יש מגוון אדיר של אפשרויות.

ומה אתם תבחרו?

אתם חופשיים לבחור לעצמכם מסלולים של טיולים לספרד שיתאימו לאופי שלכם ולמקומות שאותם אתם רוצים לראות במאמר מוסגר אפשר לציין שאפשר ורצוי גם לתכנן טיולים לספרד שאולי תהיה בהם התמקדות של יום או יומיים בעיר גדולה – ומשם תמשיכו לאזורים נוספים במדינה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה