Press "Enter" to skip to content

טיולים מאורגנים לאירופה

השגרה בוודאי גומרת אתכם. עבודה, בית וילדים… אינכם מספיקים אפילו לצאת עם חברים. כל יום דומה לקודמו, הכל נראה אותו דבר, אין לכם אפילו זמן בשבילכם, לטפח את הזוגיות שלכם, אתם נמצאים בסיר לחץ אטומי, אז מה עושים? הגיע הזמן שתפרגנו לעצמכם! זה הזמן לצאת לחופשה. קחו כמה ימים של חופש וקחו טיולים מאורגנים לאירופה. אחד היעדים היותר מעניינים באירופה הוא ונציה ועל כך נדון במאמר הבא.

קרנבל מסכות בונציה

ניתן לקחת טיולים מאורגנים לאירופה ולבחור כיעד את ונציה, היא עיר מקסימה ושובת לב ובחורף, בפברואר, מתקיים בה קרנבל מסכות. האירוע מתקיים בפיאצה המרכזית של ונציה שהיא פיאציה סן מרקו. האריה של מרקוס הקדוש הוא סמלה של ונציה הקיסרית. את ונציה ניתן לראות פזורה על פני מאה ושבע עשרה איים, ויש בה מאה וחמישים תעלות מים וארבע מאות גשרים אשר מאפשרים להולכי הרגל קיום נוח.

האטרקציה של המסכות בקרנבל בנויות מעיסות נייר, אשר הן צבועות במגוון רחב של צבעים ומצופות בחומר מיוחד, להן מתלווה תלבושת מיוחדת, תוך כדי מופעים ותהלוכות ברחוב. המסכות לוקחות הן הרעיון מהקומדיה דל ארטה האיטלקית, כך יכול כל אחד לשמור על אנונימיות, אצילים יכולים להיות פשוטי העם וכן בן מלך או נסיך. גם בני זוג מאהבים יכולים להיפגש בפומבי מבלי שהם יוכלו להיתפס ביום רגיל.

עשרה ימים של שכרון חושים

 כך במשך עשרה ימים מתמשך לו קרנבל המסכות בהנאה צרופה, ממסכות ידועות מהקומדיה דל ארטה – הקפיטן, קולומבינה, החייל הפחדן, פירו, המשרתת הגבירה, הליצן עם הגינונים, המאהב החושני, סקאפיו הנוכל, המשרת התמים, השוטה שמדבר בשפה עממית ומרבה להתקוטט, סקארמוש השועל, וכדומה.

בתקופת הבארוק התווספה המסכת של תחרה, חובשי המסכה לבשו לרוב את הגלימה השחורה – טאבארו וכובע שחור בעל שלוש פינות.

Be First to Comment

כתיבת תגובה