Press "Enter" to skip to content

טיולי ג'יפים בפירנאים – אין לכם ממה לחשוש

הרי הפירנאים הם מההרים הידועים ביותר באירופה ובעולם כולו. ההרים שממוקמים בין ספרד לצרפת מושכים אליו מאות אלפי תיירים מידי שנה וגם הישראלים כבר מכירים אותם היטב. אחת האטרקציות המפורסמות ביותר שניתן לצאת אליהם הוא טיולי ג'יפים בפירנאים שיכולים להתאים לכל אחד ולכל קבוצה, אפילו למשפחות עם ילדים. הטיולי עצמו לא מסוכן ויש לו רמות שונות החל מטיוליי אקסטרים ועד טיוליים רגועים יותר. רכס ההרים גדול משניתן לתפוש וההרים שנמתחים לאורך של 430 קילומטרים שווים כמעט לאורך המדינה כולה. לטיולי ג'יפים בפירנאים ניתן למצוא סוכנות בקלות כבר מהארץ אך גם אלו שיגיעו למקום כבר ימצאו אלף ואחת סוכנויות שיציעו להם מסלולים מגוונים. מי שירצה, יוכל גם להשכיר ג'יפ ולבצע מסלול עצמאית.
למידע נוסף על טיולי ג'יפים בפירנאים לחץ כאן.

טיולי ג'יפים בפירנאים: מדריך צמוד או טיולי עצמאי?

טיולי ג'יפים בפירנאים מוכר לציבור הישראלי בעיקר ביציאה לקבוצות אך ישנה אפשרות קצת יותר מסובכת והיא יציאה באופן עצמאי. אם יש לכם את הכישורים ואתם נהגי שטח מקצועיים אין שום סיבה שלא תוכלו ליהנות גם שם. שימו לב שטיולי כזה מציב לכם אחריות גדולה בעיקר אם אתם יוצאים יחד עם כל המשפחה ולכן כדאי לחשוב על הנושא כמה פעמים. תוכלו לברר עם סוכנויות להשכרת ג'יפים ועם הסוכנויות לטיוליי ג'יפים עצמם האם קיימת האפשרות ומה התנאים לכך. כמו שניתן לנחש, חוויה כזו יכולה להיות יקרה יחסית וכמובן שחשוב להסתכל היטב על הג'יפ לפני כדי שלא יאשימו אתכם שהרסתם משהו שלמעשה היה כבר מקודם ברגע שקיבלתם את הג'יפ.

תנאי שטח כמו שלא הכרתם

טיולי ג'יפים בפירנאים לא מזכיר את הטיוליים שניתן לצאת אליהם מהארץ. במדינה שלנו אמנם יש מסלולי ג'יפים רבים מצפון ועד דרום אך אין עמקים עמוקים ותלולים אליהם אפשר להיקלע לצרה וגם פני השטח ומזג האוויר לא בהכרח דומים. לפני שאתם יוצאים לטיולי כזה חשוב מאוד להכיר את השטח וכמובן לשלוט בג'יפ בצורה מוחלטת.