Press "Enter" to skip to content

טיול בפיליפינים

5 דברים שכדאי על טיול בפיליפינים

מתכננים טיול בפיליפינים? רגע לפני שאתם רוכשים כרטיס טיסה ומתכננים לעזוב את הארץ כדאי שתיקחו כמה דברים בחשבון ותלמדו מעט על היעד הקסום.

  1. 1.      ויזה

שימו לב, אם אתם ישראלים ויוצאים מארץ אל הפיליפינים עם דרכון ישראלי אתם יכולים ליהנות משהייה ממושכת בפיליפינים. כעיקרון, הפיליפינים מאפשרים לכולם להיכנס אליהם ללא ויזה אך לתקופה קצרה למעט הישראלים אשר יכולים לבוא לתקופה של עד שלושה חודשים. אם אתם מחזיקים בדרכון כפול כדאי להיכנס אל המקום עם הישראלי.

  1. 2.      איים

כדאי לדעת שהפיליפינים הם רפובליקה שמורכבת מיותר משבעת אלפים איים. סך הכל ישנם כאלפיים איים מיושבים ואתם יכולים להחליט לעשות טיול בפיליפינים שמגיע אל אי אחד או שניים או לחילופין לעבור בין האיים השונים. עם החלטתם לעבור בין האיים כדאי שתקראו עליהם ותחליטו לאלו חשוב לכם להגיע ואלו לא.

  1. 3.      נחיתה ומעבר לאיים

לרוב, טיול בפיליפינים יכלול יותר מטיסה אחת. את הטיסות הראשונות שייקחו אתכם עד לאי שברצונכם להגיע אליו מומלץ לתכנן מראש ואחר כך אם תרצו תוכלו להשאיר מקום לספונטניות.

  1. 4.      תכנון מוקדם

כדאי מאד לתכנן מראש את הטיול שלכם או לפחות את הכיוונים שלו. גם אם אתם מתכננים טיול בפיליפינים של צעירים עם תיק על הגב ורוצים ליהנות מהספונטניות כדאי מאד שתדעו מה תעשו בימים הראשונים במקום ואיפה תלונות.

  1. 5.      ספונטניות בפיליפינים

טיול בפיליפינים מאפשר לכם להשאיר מקום לספונטניות. אתם יכולים להחליט כי אתם רוצים לארגן תכנית מראש לכל רגע בטיול ואתם יכולים לטוס אל הפיליפינים ולחוות את הרגע. בכל מקרה מומלץ מאד להשאיר "רווחים" בטיול וזאת כדי להחליט לעשות שינויים וליהנות עוד קצת מכל מקום שאליו תגיעו.

Be First to Comment

כתיבת תגובה