Press "Enter" to skip to content

טיול לגלפגוס – לארגן את הטיול המושלם

איי גלפגוס ממוקמים באוקיינוס השקט במרחק של כאלף ק"מ מהחופים המערביים של אקוודור. קבוצת האיים בנויה מכ-60 איים מרכזיים ולהם נוספים עוד עשרות איים וסלעים אשר מציצים מתוך מי האוקיינוס. הגורם להיווצרות האיים הוא פעולה וולקנית שנוצרה במעמקי האוקיינוס והתוצאה היא מראה מרשים של תופעת טבע יוצאת דופן ומיוחדת במינה. טיול לגלפגוס מזמין את המבקרים במקום לפגוש את עולם החי והצומח בצורה שלא ניתן לפגוש בשום מקום אחר.

להגיע אל המראות היפים של איי גלפגוס

התופעות הוולקניות הצעירות מעניקות מראה של נוף עוצר נשימה. בעלי החיים בהם אפשר להיתקל במקום הם בין היתר פינגווינים כאשר העבודה שאין בעלי חיים טורפים ולא מתקיים צייד באזור מאפשר למטיילים להתקרב אל בעלי החיים ולהכיר את הסביבה הטבעית שלהם בחוויה נדירה. כל מי שעושה טיול לגלפגוס יעיד שנתקל בשפע של תופעות יוצאות דופן, תופעות שאי אפשר לפגוש אותן בשום מקום אחר לרבות נופים קסומים, בעלי חיים נדירים וקרבה פיזית מפתיעה לכל אלה.

איך מתחילים לארגן את הטיול

לפני שאתם מתחילים לתכנן טיול לגלפגוס מומלץ מאד שתבינו לאן אתם עומדים להגיע ותחשבו מה מסגרת הטיול שלכם. אתם יכולים לקרוא מידע רק באינטרנט וכן לפנות אל חברה המתמחה בתחום לצורך עזרה בתכנון הטיול המושלם שלכם.

לא חייבים לתכנן הכל לבד

גם אם אתם מחליטים לצאת אל טיול לגלפגוס לבד, ללא חברה מארגנת וללא מדריך שילך אתכם ממקום למקום, אתם יכולים להתייעץ עם חברה המומחית בתחום ובאזור ולתכנן יחד איתה את הטיול שלכם. כמובן, חשוב מאד שהחברה תהיה מומחית לאזור זה וחשוב שהיא תדע לבחון את החלום שלכם ותעזור לכם להגשים אותו.

Be First to Comment

כתיבת תגובה