Press "Enter" to skip to content

טיול לצפון איטליה

אהבה צעירה היא הדבר הכי מדהים בעולם, ומה הכי מתבקש, מאשר לחגוג אותה במקום הכי מדהים בעולם? בחיי היום יום בקושי יש לכם זמן האחד לשניה, אתם עובדים, אתם עסוקים, כל אחד טרוד בענייניו, בקושי אתם מתראים, בקושי זמן לבלות נותר לכם, ואתם זוג צעיר כל כך, אסור לכם לוותר על זמן האיכות שלכם, אתם חייבים לחגוג את האהבה שלכם, אלו הן השנים הכי יפות שלכם, נצלו אותן לבילויים, תחגגו אותן, קחו טיול לצפון איטליה וחגגו את האהבה שלכם.

אזור האגמים ונציה וחבל טוסקנה

כל מי שהיה בונציה מוקסם מיופייה ומדבר בשבחה וכן על כיכר סן מרקו ועל גשר הריאלטו והסרנדות אשר מאהבים שרו לנשים שלהם לפני מאות שנים, הגונדילות האצילות שטות להן בתעלות של העיר שהרומנטיקה חבויה בכל אבן ואבן שבה מוחבאת סיפור רומנטי משלו. טיול לצפון איטליה בין אם מאורגן ובין אם עצמאי מכניס אתכם לאותה אווירה רומנטית ולרוח התקופה שלא רק מורגשת בנבכי העיר אלא מסופרת בסיפורי הצפון – כאשר הוא נשלט בימי הביניים במשפחות האצולה שכל אחת מהן שלטה באזור אחר בצפון וכל אחת מהן ניסתה להשליט את כוחה בדרכי אומנות או בדרכי שררה וכיום רואים את אותותיה שנשמרו מדור לדור עד עצם היום הזה.

טיול לצפון איטליה עם פגסוס

 טיול לצפון איטליה עם פגסוס משלב סיפור ענף, סיפור של כוח ופוליטיקה, יצרים, אומנות, ועוצמות רבות. אזור האלפים הדולומיטים יגרום לכם לעצור את נשימתכם, הנסיעה להרים תגרום לכם המטיילים להשאיר חותם. הערים המצוירות לאורך אגם גארדה ישכרו את החושים שלכם בהשפעת שלוות המקום, העיר ורונה המפורסמת, בה עמדה יוליה ושמעה את הצהרותיו המרגשות של רומיאו לאהבתו כלפיה – אין טוב כמראה עיניים – את חייבים לראות וליהנות שם.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה