Press "Enter" to skip to content

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה הוא אחד מן הטיולים המאורגנים המרתקים ביותר ביבשת אמריקה ללא כל צל של ספק. לא מדובר על עוד טיול לחו"ל כזה או אחר, אלא על טיול מיוחד במינו שלא דומה לשום דבר אחר שהכרתם במסעותיכם באזורים אחרים בעולם, ואשר מותיר אחריו הרבה מאד זכרונות מיוחדים ביותר, ולא מעט טעם של עוד.

מקסיקו וגואטמלה הן מדינות שכנות במרכז אמריקה כאשר מקסיקו היא הגדולה במדינות האיזור. טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה משלב מן הסתם ביקורים בתרבויות העתיקות השונות אשר התפתחו באיזורים אלה עד לבוא הספרדים במאות השש עשרה והשבע עשרה. טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה לוקח אתכם לביקור באיזורי טבע מרהיבים של ג'ונגלים גדולים, הרי געש פעילים, חופים קאריבים לבנים וים תכלת משגע.

למה טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה?

למרות יופיים של איזורים אלה במרכז אמריקה, התנאים לטיולים במקומות אלה אינם דומים לתנאי הטיול בארצות הברית או באירופה. כדי לחוות את הטיול ולא את סידורי וארגוני הטיול בכל יום, עדיף לצאת לטיול מאורגן המשלב שתי מדינות אלה ובכך תוכלו לחסוך לעצמכם לא רק עוגמת נפש מתמשכת לאורך הטיול כולו, אלא גם אי נעימויות כתוצאה מחוסר ידיעת האנגלית בהרבה מהמקומות, והמנטליות השונה השוררת שם. טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה יאפשר לכם ליהנות מכל האתרים החשובים במסגרת מאורגנת היטב, עם מדריך טיולים בעברית, מלונות סבירים ותחבורה מצויינת.

אטרקציות עם טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה משלב בין התרבויות העתיקות שהתפתחו באיזורים אלה של העולם, ביקור באתרי ארכיאולוגיה ואתרים היסטוריים רבים של תרבויות המאיה והאצטקים, נופי יערות עד וכדומה. הטיול יתחיל בעיר מקסיקו סיטי, הגדולה בערי העולם כיום, וימשיך דרך פירמידות גדולות באמצע הג'ונגל, בעלי חיים מיוחדים, קניונים תלולים ונהרות שוצפים. ובכל הכפרים תוכלו לבקר בשווקים צבעוניים עם מיטב התוצרת המקומית ותוכלו לרכוש עבודות יד מרהיבות.

בצד המקומות והאתרים השונים הנמצאים במקום זה, טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה גם יפגיש אתכם עם האוכלוסייה המקומית ותוכלו ליהנות מהמוסיקה הקצבית המיוחדת לאיזור זה של העולם.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה