Press "Enter" to skip to content

טיול מאורגן לפיליפינים

טיול מאורגן לפיליפינים

למה לבקר השנה דווקא בפיליפינים?

הפיליפינים הם אוסף של איים בדרום מזרח אסיה המהווים מדינה ריבונית. הפיליפינים הם ייעד ייחודי ומלא באטרקציות, ולמרות זאת רבים אינם נוטים לשקול אותו כיעד לחופשה הבאה. הפיליפינים הם איים מדהימים ביופיים, ותוכלו למצוא בהם נופים שונים ומגוונים – איים קטנים וחופי ים מרהיבים, יערות טרופיים, איזורים הרריים משופעים בטרסות אורז, הרי געש ועוד. בנוסף, עולם החי בפיליפינים הוא מגוון, ותוכלו לראות סוגים רבים של חיות, בעיקר בצלילות מתחת למים. הפיליפינים הם יעד נפלא כיוון שהעם הפיליפיני הוא אולי העם הנחמד ביותר בעולם. בניגוד לשאר המדינות בדרום מזרח אסיה, בפיליפינים יודעים אנגלית בצורה טובה מאוד ולכן קל במיוחד להסתדר שם.

למה כדאי לבחור בטיול מאורגן לפיליפינים?

כמו שאמרנו, לא בעייתי להסתדר בפיליפינים מבחינת שפה, כיוון שכמעט כולם יודעים אנגלית וכולם נחמדים ועוזרים בשמחה. עם זאת, ההתניידות וההתנהלות בפיליפינים לא קלה במיוחד. כיוון שמדובר במדינה המורכבת מאיים רבים, יחסית מסובך ולא נוח להגיע ממקום למקום. לרוב תצטרכו לקחת רכב, מטוס וסירה על מנת להגיע מיעד אחד לאחר. לכן, טיול מאורגן לפיליפינים מומלץ במיוחד. בטיול מאורגן לפיליפינים לא תצטרכו לדאוג כיצד תגיעו ממקום למקום, המדריך ככל הנראה יהיה בעל היכרות טובה עם הפיליפינים והמעברים יעברו יחסית בקלות. עניין נוסף הוא כמובן כמות היעדים והאטרקציות. בפיליפינים אפשר לטייל חודש וחצי ועדיין לא להספיק את הכל. בטיול מאורגן לפיליפינים אתם נעזרים במדריך שיודע לבנות מסלול נוח, יעיל והגיוני בו תוכלו למצות כמה שיותר בזמן קצר.

כיצד לבחור חברת טיולים?

כאשר מגיעים לבחור חברת טיולים לצורך טיול מאורגן לפיליפינים ישנם מספר דברים חשובים. הראשון הוא כמובן היכרות עם המקום והתרבות. מלבד זאת כדאי לוודא כי מדובר בחברה מקצועית ואמינה בעלת ניסיון קודם בטיולים מאורגנים בדרום מזרח אסיה.