Press "Enter" to skip to content

טיול מאורגן לצ'כיה

צ'כיה היא אולי המדינה הקסומה והיפה ביותר שקיימת באירופה וזאת בעיקר בשל העיירות הציוריות אשר קיימות בה, הארמונות המפוארים והיוקרתיים אשר פזורים בה וגם בשל עיר הבירה שלה, הלא היא פראג, צ'כיה נחשבת ליעד תיירותי אטרקטיבי ביותר למטיילים רבים אשר מבקשים את נפשם ליהנות מן ארכיטקטורה מיוחדת ומהיסטוריה מרתקת.

באמצעות טיול מאורגן לצ'כיה תוכלו להגיע לכל אותן אטרקציות מרתקות , אשר מרכיבות את הביקור בצ'כיה ועושות אותו לכל כך מעניין ומופלא. טיול מאורגן לצ'כיה מתאים לכל אחד מכם, לצעירים אשר מעוניינים בסוף שבוע של ניתוק מהשגרה, למשפחות אשר מעוניינות לזמן איכות ביחד ולמבוגרים שמעוניינים לשאוב לתוכם היסטוריה וזמן תרבות מרתק.

טיול מאורגן לצ'כיה – הכירו את פראג –

טיול מאורגן לצ'כיה יכיר לכם את עיר הבירה של צ'כיה, הלא היא פראג. הצריחים של מצודת פראג שולטים ממש בקו הרקיע של העיר וניתן למעשה לראות אותם מכל נקודה בפראג. במצודה זו יושב נשיא צ'כיה וניתן לצפות בחילופי החלפת המשמרות מדי שעה. ארמון נוסף בכיכר הוא ארמון שטרנברג , אשר בו מוצגת אומנות מהתקופה הקלאסית ועד לסוף תקופת הבארוק. תוכלו למצוא כאן יצירות אומנות של האומנים גוייה, אל גרקו ורובנס.

גשר קארל מחבר למעשה בין העיר העתיקה של פראג לבין רובע לסר. הגשר נבנה במאה ה- חמש עשרה, בתחילתו ניצב מגדל מפואר ולאורך שלו ניצבים כ- שלושים פסלים קדושים. מהגשר תוכלו לצפות בנופש אשר יעתיק את נשמתכם של צריחי כנסיות של פראג ובראשן קתדרלת סנט. לטיול רגלי אין כמו ויטוס, היום ניתן למצוא על הגשר דוכנים, אשר מוכרים לכם דברי אומנות מקומית ומוזיקה, אשר תורמים לאווירה הנעימה ששוררת באזור. טיול מאורגן לצ'כיה יגרום לכם להתוודע לאזור וליהנות מיופייה המשכר של עיר הבירה של צ'כיה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה