Press "Enter" to skip to content

טיול משפחות לפיליפינים

נסיעה עם המשפחה לפיליפינים – אין מה לפחד!

טיול משפחות לפיליפינים הוא רעיון טוב במיוחד!

כמעט כל אדם אשר ביקר בעבר בפיליפינים יסביר בשמחה מדוע מדובר באחד היעדים המרהיבים והמיוחדים ביותר בעולם. במזרח הרחוק ישנן מדינות רבות בהן כדאי לבקר, אך הפיליפינים היא מדינה המתאימה במיוחד לטיול עם ילדים. שווה לשקול טיול משפחות לפיליפינים. מדובר בטיול מאורגן אשר מסדר עבורכם את כל מה שצריך, ומאפשר לכם לטייל עם מדריך בעל ידע וניסיון מקומיים. בנוסף, בטיול משפחות לפיליפינים לילדכם לא יהיה משעמם כיוון שיהיו ילדים נוספים לשחק עמם.

אוכל בפיליפינים

האוכל בפיליפינים מתחלק ל-2: אוכל פיליפיני מסורתי ופאסט פוד מודרני. קצת חבל לאכזב, אבל האוכל המסורתי הפיליפיני אינו נודע במיוחד בטעמו המשובח וזה לא במקרה. האוכל המסורתי בפיליפינים הוא לא טוב או טעים במיוחד. תוכלו למצוא הרבה פעמים עוף צלוי ברוטב מקומי או מאפים מיוחדים, אך לא יותר מזה. אולי בגלל האוכל המאכזב שלהם, הפיליפינים מאוד מאוד אוהבים סוכר ופאסט פוד. אין ספק כי התזונה של הפיליפינים היא לא דבר להתגאות בו. הם מאוד אוהבים רשתות מזון מהיר, ואכן תוכלו למצוא כאלו כמעט בכל מקום בערים הגדולות. קחו בחשבון כשאתם נוסעים עם ילדים כי בערים הקטנות ובכפרים הנידחים הסיכוי למצוא סניפי רשתות שכאלו נמוך, אך ככל הנראה תוכלו למצוא מקום המגיש מזון מערבי כזה או אחר.

אטרקציות בפיליפינים

הפיליפינים מציעים אטרקציות ויעדים רבים אשר חלקם מתאימים יותר למבוגרים, וחלקם יתאימו למבוגרים וילדים גם יחד. היצע היעדים בפיליפינים הוא גדול במיוחד. בטיול משפחות לפיליפינים המדריך יידע לקחת אתכם אל האטרקציות המתאימות ביותר בדרך הטובה ביותר, שזהו לא דבר מובן מאליו בפיליפינים. במידה ואתם בוחרים לטייל לבד ולא בטיול משפחות לפיליפינים, מומלץ לתכנן את הטיול ולבחור את האטרקציות עוד לפני הטיסה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה