Press "Enter" to skip to content

טיול פרטי לאקוודור

כאשר אתם מתכננים חופשה שנתית, תמיד עולה השאלה הגורלית: האם לקחת את הילדים עמכם או להשאיר אותם עם הסבא והסבתא או עם בייביסיטר? מצד אחד, חופשה שנתית אמורה לאחד את כל המשפחה וליצור גיבוש משפחתי, ככלות הכל גם הילדים שלכם זקוקים לחופשה, הרי הם למדו יפה כל השנה ומגיע להם צ'ופר כל שהוא, מצד שני, אם תיקחו אותם עמכם, לא תוכלו לצאת לבלות עד מאוחר, תצטרכו לספק את כל הצרכים והמאוויים שלהם, להתאים את הטיולים שיהיו מכוונים לטיולי משפחות, לחפש אטרקציות לילדים מכוונות, הטיול הופך להיות הרבה יותר יקר, הלכה לה הרומנטיקה, אכן בעיה קשה… טיול פרטי לאקוודור הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם, הוא מתאים לכל גיל ולכל אדם. טיול פרטי לאקוודור יגלה לכם שאקוודור היא מדינה קטנה, אבל יש בה שפע של אוצרות טבע, מהיפהפיים בעולם כולו, הרי געש, שבטים עתיקים, בעלי חיים נדירים, ג'ונגלים ונהרות וכדומה.

ביקור בגוואייקיל – עיר רבת ניגודים –

טיול פרטי לאקוודור יכיר לכם את גוואייקיל עיר רבת ניגודים – עם למעלה משני מיליון תושבים. הרושם הראשוני אשר מקבלים הוא של עיר גדולה, מלוכלכת ומתפוררת. הרושם השני הוא שיש פה עיר של ניגודים. הרחוב הראשי הינו מצוחצח ונקי, ושני רחובות משם יש ביוב אשר זורם בתעלה פתוחה. גולת הכותרת וגאוות העיר היא טיילת והיפה שעל חוף הנהר. הכל נראה ממש חדש, וכל שני מטר מוצב שוטר שתפקידו לדאוג שכך זה יישאר.

בתוך הטיילת נמצאים החיים הטובים, חנויות, מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע, ולאנשי התרבות מבינכם יש גם תערוכות ומוזיאונים. גבעת SANTA AUA – בדומה לטיילת, גם זה אחד האזורים המשופצים נוצצים של העיר. בשעות הערב, כשנושבת בריזה נעימה מההר, המדרגות מתמלאות בבליינים, עולים לרגל למסעדות ולפאבים המשובצים ברחבי המדרגות.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה