Press "Enter" to skip to content

טיול פרטי לפרו

טיול פרטי לפרו – הפתרון המושלם עבורך

תמיד חלמת לנסוע לפרו אבל אתה לא הטיפוס של טיולים מאורגנים? יש לנו את הפתרון המושלם עבורך! טיול פרטי לפרו. זהו טיול שבו אנו מתאמים עבורך את כל הסידורים ההכרחיים, כולל טיסות, בתי מלון, רכב ממוזג צמוד, מדריך מקומי דובר אנגלית וכניסות לאתרים מוגדרים מראש. הפתרון הזה מושלם עבור אנשים שאוהבים לטייל אבל אין להם זמן להתחיל לטפל בכל הסידורים הנלווים לטיול! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבורך – אתה בוחר את התאריך המתאים ואת האנשים שאתם תרצה לנסוע.

האתרים המומלצים לטייל בה

בתכנון טיול פרטי לפרו יישב אתך באריכות נציג מטעמנו שהוא מומחה לדרום אמריקה, וישמע בדיוק על הצרכים המדויקים שלך – כמה אנשים עומדים לנסוע, מה גילם ומה מצבם הגופני. המדריך יברר את הציפיות שלך ויתכנן עבורך את הטיול המושלם. העונה המומלצת לטיול פרטי בפרו היא מאי עד נובמבר, העונה הנוחה לטיולים. פרו היא ארץ האינקה ויש בה אתרים שחובה לבר בהם: פראקאס והאי באסטיאס – שם אפשר לראות להקות ענקיות של אריות ים, נאסקה – האתר שאפשר לטוס מעליו ולצפות בקווים המסתוריים שנראים לעין מלמעלה, אריקיפה – העיר הלבנה שלידה הקניון העמוק, אגם טיטיקאקה, עתיקות העיר קוסקו וכמובן גם מאצ'ו פיצ'ו המפורסמת. מומלץ גם להגיע ליערות הגשם של פרו ולסייר בלימה, עיר הבירה של פרו.

קבע פגישה עוד היום והגשם את החלום…

קבע עוד היום עם האנשים שאתם תרצה לטייל והגיעו לפגישה עם נציג. אנחנו נעשה עבורכם את הכול – נתאם את כל מה שצריך, נסביר לכם את מסלול הטיול, נדאג לכל התיאומים מראש וכל מה שנותר לכם לעשות הוא… ליהנות. טיול פרטי בפרו הוא הפתרון המושלם לאנשים שאוהבים לטייל ורוצים לנצל כל רגע כדי ליהנות ולצבור חוויות.

Be First to Comment

כתיבת תגובה