Press "Enter" to skip to content

טיול פרטי לקוסטה ריקה

טיול פרטי לקוסטה ריקה יעניק לכם את ההזדמנות להתוודע למדינת קוסטה ריקה, אשר מאז שנת 1949 מהווה את המדינה הדמוקרטית ביותר באמריקה הלטינית, מה שאפשר לה להתפתח כיאות ולהפוך לבירת התיירות האקולוגית במרכז אמריקה. בשנים האחרונות עלתה חשיבותה של התיירות הסביבתית, שמהווה כיום את אחד התחומים העיקריים בכלכלת קוסטה ריקה. בקוסטה ריקה ניתן למצוא פארקים לאומיים ושמורות טבע רבות ומגוונות, המתוחזקות באופן אפקטיבי. המספר הרב של מיני הצומח והחי בקוסטה ריקה מושך אליה הרבה תיירים מרחבי תבל. התיירות מכניסה כיום הרבה כסף זר מקפה ומבננות גם יחד. בקוסטה ריקה יערות טרופים רחבי ידיים, בהם יותר מאלף ארבע מאות מיני עצים, המהווים בית גידול למגוון עצום של בעלים חיים, בהן ניתן למצוא למשל – עצלנים, קופים, ארמדילים, קרוקודילים, יגוארים, טפירים ומינים רבים אחרים. בקוסטה ריקה כ- תשע מאות מיני עופות, ובהם למשל – קוליברי, קורוקו, טוקאן, מקאו, ומגוון עצום של סוגי פרפרים צבעוניים, אשר מושכים חובבים טבע מכל רחבי העולם. מסלולי סיור ההליכה מתאימים רובם ככולם לכל המשפחה ולמטיילים בכל הגילאים. ההסברים ניתנים באמצעות מדריכי טבע מומחים דוברי אנגלית בלבד.

טיול פרטי לקוסטה ריקה – ארנל ולה פורטונה –

טיול פרטי לקוסטה ריקה יכיר לכם את אזור ארנל – אשר נושא את שמו של הר הגעש המצוי במרכזו, הינו אחד האזורים המרתקים שבקוסטה ריקה. הר הגעש ארנל, אשר מיתמר לגובה של אלף שש מאות שלושים ושלושה מטרים ובעל צורת הקונוס האידיאלית, הוא זה ששם את האזור על המפה.

טיול פרטי לקוסטה ריקה ייקח אתכם אל לה פורטונה – מפל אשר ממוקם כחמישה וחצי קילומטרים מחוץ לעיירה לה פורטונה ובהחלט שווה ביקור עבור מטיילים בעלי כושר סביר. המפל בן שבעים המטרים נשפך לתוך בור שחייה אשר מוקף ביער טרופי שופע ובהחלט מהווה נקודה נפלאה בטבע.

Be First to Comment

כתיבת תגובה