Press "Enter" to skip to content

טיפים לטיול בפיליפינים

טיפים לטיול בפיליפינים

למה לטוס לפיליפינים?

דמיינו לכם חוף לבן, מי טורקיז צלולים, עץ קוקוס מלמעלה ופיסת אננס טרי ביד. אם התיאור הזה מוצא חן בעיניכם, אתם יכולים לעשות זאת בפיליפינים. זוהי מדינת איים בדרום מזרח אסיה עם מזג אוויר טרופי ועם נופים מרהיבים. ניתן לראות שם חופים יפים, הרי געש, מפלים חיות בר ועוד הרבה דברים מעניינים.

מהם הטיפים לטיול בפיליפינים שיהפכו אותו לבלתי נשכח?

אחד טיפים לטיול בפיליפינים שהוא אולי החשוב ביותר, הוא תכנון של הטיול מראש. טיפ זה חשוב לא רק לאנשים שמתכננים את הטיול עם סוכן אלא גם לתרמילאים, עבורם מומלץ לתכננו בקווים כלליים. המסלול לרוב מתוכנן לפי היעדים המרכזיים: האי לוזון, אזור הויסאיאס, העיר בורקאי והאי פלאוון. לוזון הוא אי בצפון המדינה שכולל את מנילה הבירה, ואת כפרי הצפון. שם ניתן לבקר בשדות האורז הירוקים עם נופים הרריים יפהפיים. הויסאיאס הוא אזור איים במרכז המדינה, בו ניתן לבקר במספר איים וליהנות משלל אטרקציות, צלילות, חופים מיוחדים ואפילו קופים שייחודיים רק לפיליפינים. פלאוון הוא אי במערב המדינה, שהמקום הפופולרי ביותר לביקור בו הוא אל נידו, משם יוצאים לשיט בין הרי הגיר המיתמרים מתוך הים התכול.

איך אפשר להתאים את הטיול לתקציב?

הטיול בפיליפינים לא חייב להיות יקר, למעשה השהות במדינה היא זולה יחסית. טיפים לטיול בפיליפינים שיגרמו לו להיות זול יותר הן השוואה של מחירי הטיסות לשם, הזמנת טיסות הפנים מראש שמוזילה את עלותן וקבלת המלצות מאנשים שהיו שם. אם אוכלים מדי פעם אוכל מקומי, הדבר מאוד יכול להוזיל את עלות השהות. בנוסף, אחד הטיפים לטיול בפיליפינים הוא דווקא לעשות שם קורס צלילה, כיוון שהוא זול יותר מאשר בארץ ויכול להיות איכותי מאוד.

Be First to Comment

כתיבת תגובה