Press "Enter" to skip to content

כל מה שרציתם לדעת על טיול מאורגן לדרום אמריקה

החלטתם שהגיע הזמן לצאת לטיול בדרום אמריקה, והאפשרות שנוצצת עבורכם יותר מכל, היא לצאת אל טיול מאורגן לפרו. מדובר כמובן על הזדמנות נהדרת להיחשף לאחת מהמדינות המיוחדות ביותר שיש בדרום אמריקה, ואולי אף בעולם כולו. פרו היא מושבם של בני האינקה המפורסמים, והפרואנים כיום הם בעצם תערובת בין המתיישבים הספרדים לבין התרבויות העתיקות שהיו במקום. דרך טיול מאורגן לפרו אתם נחשפים לסיפורה הייחודי של פרו ולשפע האתרים שלה – אז מה צריך להכין לקראת הטיול?

בטיול דואגים עבורכם לכל

אם הייתם מטיילים עצמאיים הייתם צריכים לדאוג להרבה מאד הכנות. אולם, מאחר שמדובר על טיול מאורגן לדרום אמריקה אתם כמעט ולא צריכים לעשות דבר! בטיולים המאורגנים, אתם משלמים מראש ומקבלים כיסוי עבור כל יתר ההוצאות בטיול. זה אומר שהמחיר מכסה את הטיסה, את בתי המלון שבהם אתם תתארחו, וגם את הכניסה לשפע האתרים והאטרקציות שמחכים לכם בפרו – כולל הכניסה לאתרים היסטוריים שונים, הכניסה לשמורות טבע, לאתרים ארכאולוגיים מיוחדים, ועוד. ההוצאות הנוספות היחידות שיהיו, יתרחשו כאשר אתם תבקרו בשווקים המקומיים בפרו ותוכלו לצאת כמובן לסבב קניות.

מעבר לכך, כשיוצאים אל טיול מאורגן לדרום אמריקה אין שום צורך בוויזה מיוחדת. רצוי מאד להצטייד גם בכסף המקומי, ואם יש לכם דולרים – אלו גם מקובלים ברוב החלקים של פרו. מבחינת מזג אוויר – העניין מורכב למדי. מזג האוויר בפרו שונה מאד מאשר זה שבישראל, והוא אף משתנה בין האזורים השונים של פרו – כך שיש פשוט להתנהל בהתאם לעונה והאזור שבהם אתם עומדים לטייל.

חוויה שלעולם לא שוכחים

כל אדם שיצא אל טיול מאורגן לפרו מדווח כי היה מדובר על אחד מהטיולים המיוחדים ביותר שהוא חוויה בחייו אי פעם. גם אתם כמובן יכולים ליהנות מהמדינה יוצאת הדופן הזו – ולהירשם כבר עכשיו לטיול.

Be First to Comment

כתיבת תגובה