Press "Enter" to skip to content

כמה דברים שחשוב לדעת על טיול מאורגן לפרו ובוליביה

אין זה סוד, כי כל מי שרוצה לצאת אל טיול מאורגן לפרו ובוליביה, חולם על הרגע אשר בו הוא יבקר באתרים המדהימים של המדינות הללו. לא מעט אנשים רוצים לצאת אל טיול מאורגן לפרו ובוליביה על מנת לבקר באתר המאצ'ו פיצ'ו המפורסם בפרו, שם יש את הפירמידות המדהימות של בני האינקה אשר נותרו שלמות לחלוטין ומספקות חווייה יוצאת מן הכלל עבור כל מי שמגיע לבקר במקום. יחד עם זאת, לפני שסוקרים את האתרים השונים, כדאי לקבל מידע על המדינות הללו.

היכן הן ממוקמות על פני כדור הארץ?

קודם כל, אם אתם רוצים לצאת אל טיול מאורגן לפרו ובוליביה, כדאי לדעת היכן בדיוק הן ממוקמות. שתי המדינות הללו שוכנות ביבשת דרום אריקה, וסמוכות זו לזו. המדינות הללו נמצאות בחלקה המזרחי של היבשת, והן נחשבות למדינות בסדר גודל בינוני בתוך היבשת. מבין המדינות של דרום אמריקה, הן גם נחשבות למדינות עניות יחסית, אך מצד שני נמצאות בשלבי פיתוח, בשל התיירים הרבים אשר מגיעים אליהן לאורך כל ימי השנה.

איך מתכוננים לאקלים באזור זה?

כאשר אתם יוצאים אל טיול מאורגן לפרו ובוליביה, חשוב לדעת כי עונת החורף במדינות הללו, מתרחשת במקביל לקיץ הישראלי. החורף בפרו ובוליביה שונה מאד מן החורף הישראלי. הוא יבש למדי, אך הטמפרטורות יורדות באופן משמעותי. מכיוון שבמדינות אלו יש אף מדבריות, וסביר להניח כי תטיילו בהן – כדאי להיערך בהתאם במידה ואתם טסים במהלך חופשת הקיץ שלכם.

מועדים ופסטיבלים מיוחדים ביותר מחכים לכם

טיול מאורגן לפרו ובוליביה יביא אתכם לארצות אשר כיום הנצרות הקתולית שולטת בהן ביד רמה (כמו בכל מדינות דרום אמריקה האחרות). על כן, מומלץ בחום לטוס למדינות הללו בזמן חופשת הפסח שלכם – שכן אז מתרחש חג הפסחא במדינות הללו, ומתקיימים פסטיבלים רבים מיוחדים במינן, אשר הם חגיגה של ממש לעיניים. התושבים המקומיים מאד מסבירי פנים לתיירים, ואף בעלי חיבה יתרה לתיירי הישראלים שפוקדים את המקום.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה