Press "Enter" to skip to content

מוצרי ים המלח – מלח ים המלח

מוצרי ים המלח – אודות מלח מים המלח

כל מי שביקר אי פעם בים המלח יודע עד כמה מימיו משפיעים בצורה חיובית על הגוף וגם על הנפש. ההרכב הייחודי של מי ים המלח, אשר מכיל פי 10 יתר מלח ממים של ימים אחרים, יכול לעזור לשלל בעיות גופניות וגם להשפיע באופן חיובי על הנפש. אותו מלח המאפיין את הים הנמוך ביותר בעולם הוא רכיב מומלץ במיוחד לשימוש במגוון דרכים, וכעת הגיע הזמן לגלות את כל סגולותיו הנפלאות.

סגולותיו הבריאותיות של מלח מים המלח

אם אתם לא יכולים להגיע לים המלח באופן קבוע, אין סיבה שלא תיהנו מכל מה שיש לו להציע לכם. כיום זמין עבורכם מוצרי קוסמטיקה הכוללים מלח מים המלח שתוכלו להשתמש בו בביתכם, ואלו חלק מהיכולות המופלאות של הרכיב הטבעי הזה:

1.    שחרור ממתחים – מלח מים המלח מסייע להפיג תחושות של מתח ולחץ שכולנו חווים עם אורח החיים העמוס כיום. טבילה באמבט המכיל מלח מים המלח יכול לעזור לכם להירגע בסופם של ימים ארוכים, כמו גם רחצה עם סבון ותכשירים אחרים המכילים מלח. כיום ניתן לרכוש מלחים בניחוחות שונים שיש להם השפעה ארומטית על הנפש, והם יכולים לשמש לטיפולי ארומתרפיה ביתיים.

2.    ריכוך העור – מלח הוא רכיב טבעי אשר מושך נוזלים ולכלוך בצורה חזקה במיוחד, ולכן הוא מעולה כתכשיר לריכוך העור. ביצוע פילינג עם מלח מים המלח, ושטיפה של העור הפנים והגוף עם הרכיב הזה מרככים את העור בצורה נפלאה ומקנים לו מראה זוהר ועדין.

3.    הפגת כאבים – אנשים רבים כיום סובלים מדלקות פרקים, אשר יכולות לתקוף בכל גיל. מלח ידוע ביכולותיו להקלת כאבים הנגרמים כתוצאה מדלקות פרקים (כאבים ראומטיים), כך שאם אתם, או מישהו שאתם מכירים, סובל מכאבים מדלקות פרטים, מלח מים המלח יכול לסייע לכם במידה ניכרת.

4.    העלמת אקנה – פצעי אקנה עם ראשים לבנים ומוגלתיים, וכן ראשים שחורים, נגרמים מריבוי חיידקים בשכבות הפנימיות של העור. לוחמה בחיידקים הללו מסייעת להעלים ראשים לבנים וגם ראשים שחורים, וזה בדיוק מה שעושה מלח ומים המלח. המלח הזה גורם לחיטוי טבעי של העור וממגר את אוכלוסיית החיידקים בתוך העור. כתוצאה מכך, פצעונים באזורים שונים בגוף מתייבשים, והעור נהיה חלק ונקי מחיידקים.

ים המלח מהווה את אחד המקורות הטובים ביותר בעולם למלחים בעלי הרכב ייחודי שיכול לסייע לשלל בעיות גופניות. שימוש קבוע במלח מים המלח יכול לשפר את מצב הרוח שלכם, להחליק את עורכם ואפילו להקל על כאבים דלקתיים, כך שתכשיר אחד יכול לפתור עבורכם בעיות רבות.