Press "Enter" to skip to content

מסלולים של סיור אופניים בירושלים

עיר הבירה של ישראל, היא אחת מהערים המתויירות ביותר בעולם. העיר, אשר מושכת אליה בשנה כמויות בלתי נתפסות של תיירים, נתפסת כקדושה עבור שלושת הדתות – יהדות, איסלאם ונצרות ומהווה עבור דתיים אדוקים וגם חילונים אטרקציה גדולה.

בירושלים ניתן למצוא את כל מה שתייר עשוי לחפש – מנופים יפיפיים, דרך אתרי מקודשים ועתיקים, היסטוריה ענפה ומרתקת, קולינריה ברמה גבוהה ובגיוון אדיר, הון אנושי הטרוגני ומיוחד, אווירה ייחודית וקסומה. מתוקף היותה של העיר תיירות במיוחד, חברות רבות העוסקות בתחום התיירות מציעות דרכים שונות ומגוונות לחוות אותה.

אותן החברות, מציעות מסלולים שונים של סיורים באיזורים שונים בעיר, למשל מסלולים של סיור אופניים בירושלים, סיורים רגליים, באמצעות סגוואי,  אוטובוס, רכבים וכל העולה על ראשכם. העיר בנויה כך שחלקים גדולים ממנה הינם עליות וירידות, ולכן, כאשר מתכננים את הטיול בעיר יש לקחת בחשבון את היכולות הפיזיות של המטיילים ובהתאם לכך לבחור את סוג הטיול – ממונע, על גבי כל תחבורה שאינו ממונע או רגלי.

חברות התיירות השונות, מציעות סיור אופניים בירושלים במסלולים שונים המקיפים חלקים שונים של העיר. אותן החברות, מספקות למטיילים את זוג האופניים ולוקחות אותם, בליווי מדריך צמוד, למגוון יעדים אטרקטיביים וחשובים בעיר תוך שהמטיילים חווים את העיר ממש מהקרקע, כלומר, הם אינם יושבים באוטובוס או ברכב אלא נוסעים ברחובות, בסמטאות ובכל הדרכים בהן ניתן לעבור רגלית, ובאפשרותם לעצור בכל רגע נתון על מנת להתעכב על דבר מה שעורר בהם עניין.

סיור אופניים בירושלים מתקיים באזורים בעיר כמו מרכז העיר ואזור העיר העתיקה, סביב חומות העיר העתיקה, באזור משכנות שאננים, בפינות טבע עירוניות ונקודות תצפית מרהיבות ועוד. סיור אופניים בירושלים עשוי להתקיים גם ביום וגם בלילה.