Press "Enter" to skip to content

ספרד עם ילדים – הנאה עבור כל המשפחה

ספרד נחשבת ליעד פופולרי לטיולי משפחות לא רק בקרב המטיילים הישראלים, אלא גם בקרב תיירים מאירופה ומשאר העולם. דבר זה אינו במקרה – טיול בספרד עם ילדים נחשב לאחת מהאופציות הטובות ביותר לטיולי משפחות. ספרד מספקת פשוט הכל, החל מאטרקציות עתירות אדרנלין ועד לנופים בראשיתיים עוצרי נשימה.
למידע נוסף על ספרד עם ילדים לחץ כאן.

אז מה המדינה מציעה לילדים?

יש כמה דברים מרכזיים שניתן לעשות בספרד עם ילדים:

  • טיול בטבע – אנשים בכל הגילאים אוהבים לטייל בטבע, בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים. אזור הפירנאים בצפון המדינה הוא הטוב ביותר לטיולי טבע. הפירנאים הם רכס הרים גדול שנמשך מספרד עד צרפת. ברכס זה ניתן לטייל בין אגמים בצבע טורקיז לבין הרי גיר תלולים עם צורות מרשימות. מסלולי הטיול באזור מתאימים לדרגות קושי מגוונות ולכן גם לכל גיל אפשרי. מלבד אזור הפירנאים יש גם טבע פראי באזורים אחרים, כמו רצועות החוף הבתוליות שמצפון ומדרום לברצלונה ובמדבריות בחלק הדרומי של המדינה.
  • אטרקציות – אין רגע דל בספרד עם ילדים בזכות כל האטרקציות שהיא מציעה. סביב ברצלונה, במרחק שעה נסיעה, ניתן למצוא את רצועת החוף קוסטה דוראדה, בה יש את פארק השעשועים המדהים פורט אוונטורה. מלבדו יש גם שני פארקי מים גדולים ואקווריום עם אלפי סוגים של חיות ימיות. באזור הפירנאים גם לא חסרות אטרקציות – באזור יש מגוון של דברים אתגריים שניתן לעשות כמו ירידה מצוקים למים באמצעות חבלים (קניונינג), מצנחי רחיפה ועוד.

אפשר ליהנות גם בעיר הגדולה

מלבד האזורים מחוץ לברצלונה שמציעים מגוון רחב של דברים לעשות בספרד עם ילדים, גם העיר ברצלונה עצמה מספקת מגוון אפשרויות. בעיר יש רחובות עם מופעי רחוב וחנויות מרהיבות, שווקים תוססים וגם מוזיאונים שמותאמים לילדים.