Press "Enter" to skip to content

צימרים במעלה גמלא

צימרים במעלה גמלא

נוף קסום הוא בהחלט אחד האלמנטים שיכולים לשדרג כל חופשה, ומה יכול להיות מפנק יותר מהנוף של רמת הגולן, החרמון המושלג והנוף של מעלה גמלה. עבור כל מי שנפשו העייפה, מחיי העיר הסואנים, חפצה בפינת גן עדן קצת לנוח ולהירגע, צימרים במעלה גמלא הם הפתרון הנהדר לחופשה חלומית. חופשה באחד הצימרים הביתיים במעלה גמלא תעניק לכם פינוק אמיתי ונוף שימלא אתכם באנרגיות חיוביות. היום ניתן למצוא מגוון רב של צימרים במעלה גמלא המתאימים לכל תקציב ולכל סוג של חופשה, החל מחופשה משפחתית ארוכה ועד לחופשת סוף שבוע זוגי רומנטית. בנוסף לשקט ולשלווה, החופשה בגמלא יכולה להציע פעילויות מרתקות כמו קטיף דובדבנים, ליצ'י או פירות יער, מסעדות בשר איכותיות, רכיבת סוסים, טיול טרקטורונים וטיול בשמורת טבע.

 מיקום

ישוב מעלה גמלא ממוקם בלב אחת משמורות הטבע היפות ביותר של ישראל, בדרום רמת הגולן במדרון ירוק המשקיף לכנרת. הוא שוכן על צוק המשקיף להרי הגליל והגולן ונהנה מנוף יוצא דופן. גמלא הוא ישוב עתיק יומין שנוסד לראשונה באלף הרביעית לפני הספירה ומוזכר בתלמוד כעיר מוקפת חומה בתקופה של יהושע בן נון. סביב הישוב הוקמו בשנים האחרונות מספר ישובים קהילתיים המציעים מבחר רב של צימרים מפנקים לזוגות ולמשפחות.

לינה

צימרים במעלה גמלא הינם צימרים מפוארים ויוקרתיים, בהם ניתן להעביר חופשה משפחתית או חופשה רומנטית. הנופשים יכולים ללון בבקתות עץ קטנות המתאימות לזוגות, אשר לרוב יציעו ג'קוזי זוגי, חלוקי רחצה, נרות ריחניים ואפילו סלסלת פירות ומאפים טריים. אלה שיחפצו בחופשה משפחתית עם ילדים בגמלא יכולים גם הם למצוא צימר המתאים לצרכיהם. ישנו מגוון רב של צימרים גדולים הכוללים שלל פינוקים למשפחה ולילדים כמו מיטות ילדים, פינות משחקים ופינות אוכל מרווחות.

אטרקציות 

צימרים במעלה גמלא הם השילוב המנצח של פינוק, נוף ואוויר צלול כיין. אם כבר מדברים על יין – גם אותו יש ברמת הגולן בשפע. למעשה, צימרים במעלה גמלא מציעים בנוסף לנוף הירוק היפיפה, גם שלל אטרקציות ופעילויות המתאימות הן לבילוי רומנטי והן לחופשה משפחתית עם הילדים. בין האטרקציות הפופולאריות בקרב הנופשים: מסעדות בשר המציעות שלל מטעמים מקומיים משובחים לאוהבי הסטייקים, קטיף במטעי דובדבנים או פירות יער אותו אוהבים במיוחד הילדים, ביקור באחת ממחלבות הבוטיק שיפנקו את הנופשים בגבינות תוצרת בית ופאבים המציעים בירה משובחת.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה