Press "Enter" to skip to content

תכנון טיול בספרד לקיץ

תכנון הטיול הוא חלק מהכיף

תכנון טיול בספרד או בכל מקום אחר בעולם הוא חלק בלתי נפרד מהטיול. אפשר להתייחס לתכנון כאל חלק מעצבן ומלחיץ עם אפשרויות בלתי מוגבלות ו-וריאציות אינסופיות, מצד שני, ניתן לקחת את הקריאה באינטרנט ופסילת ובחירת המקומות ככיף גדול בעיקר שמתכננים יחד, כל המטיילים יחד, בין אם מדובר על משפחה או חברים. למשל בתכנון טיול לספרד ניתן לבקר בחבל הבאסקים, בעיר הבירה מדריד, בעיר החוף והכדורגל ברצלונה או בכלל באיים הקסומים שנמצאים סמוך לחופיה. כל זאת הוא רק התכנון הראשוני, יש לקחת חשבון שבכל עיר יש אטרקציות שצריך לבחור ומסעדות שצריך לסמן עליהם 'וי', כן, נשמע מסובך.

תכנון טיול בספרד: לאט ובטוח

קודם כל צריך לקחת נשימה ולהבין שאם נסבול בתכנון ונהיה לחוצים על להספיק דברים, לא נהנה. הרעיון הוא לא ליהנות מנקודות מסוימות אלא ליהנות גם מהדרך, וכאמור כמו שכבר הבנו, התכנון הוא חלק מהותי מהטיול. לפני שנגיע לארץ הקסומה, כדאי מאוד להתחיל את התכנון עם אנשים שהיו כבר במדינה ורצוי מאוד להיפגש עם כמה שיותר אנשים שהיו בכמה שיותר מקומות.

תמיד יש את הפעם הבאה

אמנם תכנון טיול בספרד נשמעת משימה קשה ובלתי אפשרית אם שאיפתנו היא להספיק לראות את כל מה שמעניין אותנו, אך רבים מאתנו שוכחים שתמיד אפשר לחזור. נכון, שטית סימון ה'וי' של רבים מהישראלים נמצאת עמוק בדמנו וכמובן שהמחשבה הראשונה של כל אחד היא שהוא לא יחזור לאותו מקום שכבר היה, אבל אין הדבר אומר שאם ביקרנו במדריד לא נוכל להגיע ל-ולנסיה או ברצלונה. לכן אם יש לכם רק שבוע ימים, אולי כדאי שתתמקדו בברצלונה, בטנריף או במדריד ולא תנסו להיות קצת פה וקצת פה. ככה תקבלו תמונה כוללת ותחושת מיצוי עם טעם טוב של עוד.