Press "Enter" to skip to content

תרומה לקהילה ולחברה

תרומה לקהילה

אם אתם חשים בזמן האחרון שהייתם רוצים לתרום יותר לקהילה, אז מה מנוע מכם ולמה שלא תתחילו לעשות את זה כבר עכשיו? תרומה לקהילה לא חייבת להיות רק על ידי תרומה של כסף, כי לעיתים תרומה של זמן ותשומת לב יכולות להיות הרבה יותר אפקטיביות ומשמעותיות. כדאי שתדעו שיש הרבה מאוד תחומים שבהם אתם יכולים לתרום לקהילה, ולכן מה שאתם צריכים לעשות למעשה הוא להחליט באיזה תחום הייתם רוצים להיות מעורבים יותר.

תרומה לניקיון

תרומה לקהילה יכולה להיות על ידי כך שתלכו ותגבירו את המודעות לניקיון. בנוסף לך, תרומה לקהילה ולחברה יכולה להיות גם על ידי כך שתקימו קבוצות שונות שתלכנה לנקות אזורים רבים. פעמים רבות אנו עדים לכך שהמטיילים בישראל יוצאים לטיולים ולא משאירים אחריהם את השטח נקי, כך שבהחלט אפשר לשקול את היציאה למטרות ניקיון.

תרומה בעזרת קניות

עוד אופציה שבעזרתה אפשר לבצע תרומה לקהילה בצורה נוחה ביותר, היא פשוט לקנות ברשתות גדולות או בחנויות קטנות שמכריזות על כך שחלק מההכנסות מופרשות לתרומות. זו הרגשה נהדרת לדעת שקניתם משהו ותוך כדי גם תרמתם לאחרים ועזרתם להם, אתם בהחלט יכולים להכניס את ההתנהלות הזאת לחיי היום יום שלכם.

לתרום מזמנכם

תרומה לקהילה יכולה להיות גם על ידי כך שתתרמו מהזמן שלכם ובכך שתבלו זמן יקר עם אנשים שזקוקים לחברה. יש אנשים מבוגרים ערירים שאינם רואים איש במהלך הימים שעוברים עליהם, ולבלות איתם קצת מהזמן החופשי שלכם בהתנדבות וללא שכר זו בהחלט דרך טובה לתרום. יש הרבה אופציות שבעזרתן ניתן לתרום לקהילה ואתם יכולים להיות בטוחים שכל מי שתתרמו לו ישמח מאוד לקבל את העזרה שלכם, כך שזה בהחלט דבר שמומלץ.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה