Press "Enter" to skip to content

תשובה לשאלה – איך מתחילים עם בחורה?

איך מתחילים עם בחורה? אתם שואלים, זו שאלת המיליון דולר, אשר שואלים אותה גברים ברחבי תבל ואין עליה תשובה חד משמעית. יש שיטות – איך מתחילים עם בחורה ולהוציא מספר טלפון כלהלן – חשוב לציין שכשאתם מבקשים את מספר הטלפון הסלולרי של הבחורה תוציאו את הנייד שלכם במקביל, זה מראה על דומיננטיות, החלטיות בבקשה והרבה ביטחון עצמי – * אתם אומרים לבחורה שיש לכם בעיה בפלאפון, מראים לה את הפלאפון, ואתה לא מצליח להכניס את המספר שלה לתוכו ומחייכים. * אתם אומרים לה שאתם די ממהרים אז מה המספר טלפון שלה? * אתם אומרים לה – המספר שלך 05… בחיוך. * אתם אומרים לה אנחנו לא בחורים שנוהגים לקחת טלפונים במקומות כאלה, אבל תחרגו פעם אחת מהמנהג שלכם בשבילה, מה מספר הטלפון שלך? * מה המספר טלפון שלך?

איך מתחילים עם בחורה – אומנות שיחת הטלפון –

הרבה גברים כיום בתחום אומנות הפיתוי מצליחים להשיג הרבה טלפונים, אבל לא עושים עמם כלום. כמה פעמים יצא לכם להכיר בחורות וחזרתם עם שלושה מספרי טלפון ולא עשיתם עמם כלום? או שפשוט לא ידעתם מה לעשות עמם? איך מתחילים עם בחורה? הנה כמה חוקים עבור שיחת הטלפון הראשונה –

* מספר חסום – אל תתקשרו ממספר חסום, רוב הבחורות לא עונות למספר חסום.

* זמן ומקום נוחים – תתקשרו לבחורה תמיד בזמן שנוח לך בו ובמקום שהכי נוח לכם וכיף לדבר בו.

* התקשרתם והבחורה לא ענתה לכם, יש לכך שני חוקים מובילים – האחד – או שלאחר שלוש שעות תנסה לשלוח SMS  פעם אחרונה. השני – או שלאחר שלוש שעות תנסה להתקשר שוב פעם נוספת ואחרונה.

* הבחורה הייתה בממתינה בשיחה הראשונה שהתקשרתם, תתקשרו שוב רק לאחר שעתיים.

Be First to Comment

כתיבת תגובה