Press "Enter" to skip to content

גן אירועים לבר ובת מצווה

רבים מעדיפים לערוך את מסיבת הבר מצווה של בנם בגן אירועים. גן אירועים הוא מקום פתוח שיש בו גם אולם מקורה לצרכי אכילה והטקסים השונים, אבל הוא מאפשר לכולם להרגיש הרבה יותר נינוחים והמקום הרבה יותר מרווח מאולם מאירועים סגור. גן אירועים לבר מצווה יכול להכיל מספר רב של אורחים, והדבר תלוי בגודל האולם וברישיון שיש לו לצורך כך.

גן אירועים עם כל השירותים לבר מצווה

בר מצווה היא מסיבה משמעותית מאד מבחינת המשפחה והנער ורבים נוהגים להזמין את כל קרובי המשפחה, החברים הקרובים, חברים לעבודה וכמובן את כל חבריו של הנער. אירוע בר מצווה יכול להגיע לכמה מאת מוזמנים וגני אירועים ערוכים לכמויות כאלה של אורחים מכל הבחינות לרבות מבחינת הכנת והגשת האוכל, מקומות חניה לכל האורחים, שירותים במקום, נגישות לנכים ולאנשים מוגבלים וכדומה.

בנוסף לכך גן אירועים לצרכים מאלה מאובזר בכל מה שדרוש כדי לקיים את האירוע לרבות: מערכת הגברה עם מיקרופון לנאומים השונים, במה ללהקה או לעמדת די ג'יי, מקרן וידאו להקרנת סרטונים אודות נער הבר מצווה, או מצגות שהוכנו במחשב וכדומה. בנוסף, תוכלו להיעזר בגן האירועים כדי לארגן אטרקציות מיוחדות לבני הנוער לרבות שולחנות משחק כגון: כדורגל, הוקי, עמדות משחק מחשב וכדומה, או לארגון דוכני אוכל לבני הנוער בסגנון דוכני המבורגרים, פיצות, נקניקיות, דוכני פופ קורן, שערות סבתא, וכדומה. תוכלו לבקש לארגן גם תא צילום שמאד פופולארי דווקא בבת מצוות שבו ניתן להצטלם עם הלבשה מיוחדת, איפור וכדומה.

גן אירועים לבר או בת מצווה ישמח לעזור לכם גם בארגון הסעות מאורגנות לאורחים או לבני הנוער, חבריו של הנער או הנערה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה