Press "Enter" to skip to content

אל נידו – חקר גן עדן טרופי

שוכן במחוז Palawan של הפיליפינים, אל נידו הוא שם נרדף ליופי טבעי, חופים בתוליים ונופים עוצרי נשימה. יעד קסום זה מציע למטיילים הזדמנות להימלט מההמולה של חיי העיר ולטבול בנפלאות הטבע. במאמר זה, נחקור מה הופך את אל נידו לגן עדן טרופי בלתי נשכח.

1. הקפיצות האיים המרהיבות

היהלום שבכתר של אל נידו הוא סיורי הדילוג על האיים שלו. המבקרים יכולים לצאת לסיורים שונים, כל אחד מציע חוויה ייחודית. המים הצלולים, הלגונות הנסתרות, צוקי אבן הגיר והחיים הימיים התוססים הופכים את הדילוג על האיים להרפתקה של פעם בחיים. התפעלו מהלגונות הגדולות והקטנות האייקוניות, האי שימיזו והלגונה הסודית, בין היתר.

2. צלילה ברמה עולמית

עבור חובבי צלילה, אל נידו הוא הגשמת חלום. העולם התת ימי כאן שופע שוניות אלמוגים צבעוניות ומגוון מגוון של מינים ימיים. אתרי צלילה כמו האי דילומקאד, האי אנטאלולה והאי הדרומי מינילוק מציעים הזדמנויות מדהימות לחקור ספינות טרופות ולשחות לצד צבי ים ודגים תוססים.

3. חופים שומטי לסת

אל נידו מתגאה בכמה מהחופים היפים ביותר על פני כדור הארץ. חוף נקפן וחוף לאס קבאנס הם רצועות בתוליות של חול לבן אבקתי שנראה כאילו נמשכים לנצח. תוכלו להירגע בצל עצי הקוקוס, לשחות במים התכולים, או ליהנות משקיעה מהפנטת.

4. לגונות ומערות קסומות

אל נידו הוא ביתם של לגונות ומערות קסומות רבות שנראות היישר מתוך אגדה. שייט קיאקים במימי האזמרגד של הלגונה הגדולה או יציאה למערת הקתדרלה המיסטית ישאירו אתכם ביראת כבוד מפלאי הטבע.

5. תרבות ומטבח מקומיים

מעבר ליופי הטבעי שלו, אל נידו מציע הצצה לתרבות ולמטבח המקומי. נסו מנות פיליפיניות מסורתיות במסעדות מקומיות ובקרו בשווקים התוססים כדי ליצור אינטראקציה עם מקומיים ידידותיים. זו הזדמנות לטבול במורשת העשירה של האי.

סיכום

אל נידו היא יותר מסתם יעד טרופי; זוהי בריחה לעולם של פלאי טבע. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות במים, רגיעה בחופים בתוליים, או חוויה תרבותית עם מקומיים חמי לב, באל נידו יש הכל. הזיכרונות שתיצור בגן העדן הזה יישארו איתך לנצח, מה שהופך אותו ליעד חובה ביקור עבור כל מטייל המחפש את יוצא הדופן.