Press "Enter" to skip to content

היתרונות הרבים של מרכזיות IP

נהוג לחלק את מרכזיות הטלפון לכדי שלושה סוגים – החלק הראשון – מרכזיות היברידיות – מרכזיות בהן תשתית קווי הטלפון הינה אנלוגית, אבל מערכת הבקרה והשליטה על המרכזייה הינה דיגיטלית. המעבר בין השיטות מבוצע בעזרת מתאם מיוחד. חברות ענק משתמשות במרכזיות אלו שהחלו להשתמש במרכזיות אנלוגיות ומעוניינים בשדרוג של המרכזייה מבלי הצורך לטלטל את המערכת. החלק השני – מרכזיות אנלוגיות – מבוססות על טלפון קווי, בעלות אמינות גבוהה, אבל חסרות את היכולת של החיבור למחשב. מרכזיות אלו הן הדור המיושן שהולך ונכחד מן השוק. החלק השלילי – מרכזיות IP ובהן יעסוק גם מאמר זה, מרכזיות דיגיטליות מתקדמות, אשר מבוססות על תשתית טלפון IP. מרכזיות אלו מאפשרות גישה לשירותים מתקדמים מצד אחד ומוזילות את עלות התקנת ותחזוקת המרכזייה מן הצד השני. אבל הן תלויות באספקת החשמל והאינטרנט לביצוע שיחות טלפון.
למידע נוסף על מרכזיות IP לחץ כאן.

היתרונות של מרכזיות IP

היתרונות של מרכזיות IP הינם רבים ומגוונים, בין היתר ניתן למנות כדלקמן –

* החלפת צליל החיוג במוזיקה או במידע עסקי ושיווקי – כחלק מתכונות נתב השיחות ניתן להחליף את צליל ההמתנה במוזיקה או במידע עסקי ושיווקי, מידע שיווקי לדוגמה הינו יידוע כל לקוח אשר מתקשר במבצעים החדשים אשר יש לחברה להציע, יידוע כזה יהווה תמריץ ללקוח הפוטנציאלי לבצע עסקאות חדשות. דוגמא למידע עסקי אשר משפר באופן משמעותי את השירות ללקוח – הוא השמעת הודעה בתחילת השיחה על בעיה זמנית גורפת המשביתה את כלל הלקוחות ואת תחזית הזמן עד לפתרונה.

* נתב שיחות קולי – נתב השיחות מאפשר ללקוח שלכם להגיע ליעד הרצוי עוד לפני המענה לשיחה. למשל – כאשר מרכזיות IP פועלות במוקד שירות לקוחות אשר כולל מוקדנים בעלי התמחויות שונות, כמו למשל – כספים, מתן תמיכה טכנית וכדומה, נתב השיחות מאפשר למתקשר להגדיר מה היא מטרת שיחתו ולהעביר אותו לאדם הנכון אשר יוכל לטפל בפנייה שלו באופן הטוב ביותר.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה