Press "Enter" to skip to content

טיולים מאורגנים לפיליפינים

טיול בת / בר מצווה בפיליפינים

טיול שונה ומיוחד

רבים בוחרים לקחת את הילדים לטיול בת או בר מצווה מושקע בחו"ל. הפיליפינים הוא יעד מיוחד מאוד, וכדאי לשקול אותו בחיוב טיול בר או בת מצווה. מדובר על טיול עם לא מעט אטרקציות, הנאה ונופש, הכולל גם מפגש עם תרבות שונה ומיוחדת. ילדים נהנים מאוד בפיליפינים וזוכים להכיר תרבות שונה מאוד, במדינה יחסית מערבית ופתוחה לתיירים. עם זאת, הפיליפינים מורכבת מאיים רבים מאוד, וכמעט כל אטרקציה תדרוש הגעה לאי אחר. על כן, כדאי מאוד למצוא טיולים מאורגנים לפיליפינים. טיולים מאורגנים לפיליפינים יאפשרו לכם לטייל במדינה בנוחות ובקלות, ללא הצורך להסתבך עם ההתניידות המסובכת.

לילדים בכלל יש מה לעשות בפיליפינים?

הפיליפינים היא מדינה שבהחלט מתאימה לילדים, למרות שרבים לא יודעים זאת. ילדים בגילאי 12-13 ייהנו ממנה במיוחד. במדינה יש שלל אטרקציות המתאימות לילדים בגיל הזה. בין שלל האטרקציות תוכלו לראות בבוהול את גבעות השוקולד או לשחק עם קופי התרסרייר המיניאטוריים. ילדים שאוהבים חיות ים יוכלו לעשות שנורקלים עם צבי ים או לווייתנים באיים בקרבת העיר סבו. בצפון תוכלו לטייל על טרסות אורז, בין מעיינות חמים ונחלים. כמובן שהחופים היפהפיים של המדינה יאפשרו לילדים להנות גם מהנופש בים. מבחינת אוכל, המדינה נוחה מאוד לילדים ויחסית פתוחה באופן הזה לתרבות המערבית. אין מה לדאוג, גם המבוגרים יכולים ליהנות לא פחות מהילדים. בטיולים מאורגנים לפיליפינים תסעו יחד עם הורים וילדים נוספים, כך שתוכלו להנות גם מהחברה.

כמה דברים חשובים לפני שטסים..

בחרו בחברת טיולים מקצועית המציעה טיולים מאורגנים לפיליפינים. המדינה היא בכל זאת לא מדינה מערבית, ולכן חשוב מאוד להכיר את התרבות והאנשים על מנת להבטיח שהטיול יעבור בצורה חלקה ועם כמה שפחות תקלות. וודאו כי המדריך של הקבוצה בעל ניסיון בהדרכת טיולים מאורגנים לפיליפינים.

Be First to Comment

כתיבת תגובה