Press "Enter" to skip to content

טיולי משפחות לספרד במקומות שילדים אוהבים

אין ספק שהסוד של טיולי משפחות לספרד שנחשבים למוצלחים, הוא קודם כל בבחירת המקומות. ברור שיש גם שיקול של אורך הטיול והמסלול המדויק, אבל יש כמה אתרים, שמומלץ בחום שלא לוותר עליהם. יש אתרים בספרד, שנחשבים לכאלה שלא רק שהם מתאימים לילדים – אלא הם מתאימים בעיקר למשפחות. כלומר, האינטראקציה המשותפת בין ההורים לילדים במקום נחשבת למעולה.
למידע נוסף על טיולי משפחות לספרד לחץ כאן.

כמה אתרים מובילים

אם אתם מתכננים טיולי משפחות לספרד, כדאי לדעת שיש שני מוזיאוני מדע מרכזיים, אבל מוזיאון המדע של ברצלונה, נחשב למוצלח ביותר. למרות שההסברים במקום הם בספרדית או אנגלית, ולא תמיד ילדים קטנים מבינים את השפה – הרי ששפע המיצגים שיש במקום שעוסקים בכימיה, פיזיקה, גיאולוגיה, היסטוריה ועוד – הופכים את המקום לחגיגה של ממש, והילדים ממש לא חייבים לדעת לקרוא – הם נהנים מעצם השהות במוזיאון.

עוד אתרים שמבקרים בהם במהלך טיולי משפחות לספרד אלו הם הארמונות ששופעים את המדינה. בפרט מומלץ בחום לבקר בארמון המלכותי אשר שוכן במדריד. זהו הארמון אשר משמש את מלכי ספרד שעדיין עומדים בראש המדינה באופן רשמי. מדובר על ארמונות נהדרים, שאוצרים בתוכם לא מעט פינות נסתרות ומקסימות.

עוד אתר שמבקרים בו במהלך טיולי משפחות לספרד, הוא העיר טולדו. טולדו היא עיר עתיקה, שמפורסמת בעיקר בשל היישוב היהודי הישן שלה. הדרך בה מוצגת ההיסטוריה של העיר – מדברת בהחלט גם לקהל הצעיר וגם למבוגר.

ומה הכי חשוב לזכור?

אם תאם יוצאים אל טיולי משפחות לספרד, חשוב מאד לזכור שמדובר בסופו של יום על טיול מהנה מאד, והמטרה היא שכל הצדדים יחוו אותו ויתרגשו. גם אם מספיקים פחות אתר, לא צריך להתרגש – העיקר שכולם נהנים מהחוויה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה