Press "Enter" to skip to content

טיול בפיליפינים

לאן לטוס בתקופת החגים הקרובה?

זה הזמן לתכנן את הטיול הבא!

אמנם פסח רק נגמר, והקיץ בקושי התחיל – אבל אם אתם רוצים לנסוע לחול בתקופת החיים ולא לקחת משכנתא נוספת – זה הזמן לתכנן את הטיול. עכשיו המחירים עוד יהיו יחסית נמוכים, והם עתידים להמשיך ולעלות עד למחירים המפלצתיים שאנחנו מכירים בתקופת החגים. אז לאן לנסוע? חופשה של טיול בפיליפינים זו התשובה! טיול בפיליפינים משלב נופש, אטרקציות, טיולים, תרבות חדשה ומיוחדת, והכל במחירים מצחיקים לעומת אירופה היקרה שמיצינו כבר מזמן. טיול בפיליפינים ניתן לעשות עם בת או בן הזוג, כטיול רומנטי, או עם כל המשפחה (כן! גם עם ילדים!). גם עם החברים זה אחלה יעד.

מה אפשר לראות בפיליפנים?

טיול בפיליפינים עשוי להיות מגוון ביותר. כמובן שאם תרצו, תוכלו למצות את הטיול שלכם בפיליפינים על חוף אחד באי אחד, או לעבור מחוף לחוף. עם זאת, ניתן לשלב בין אטרקציות שונות הפרוסות בין האיים הרבים של המדינה. בצפון המדינה, באי לוזון, תוכלו לטייל על טרסות אורז באיזורים הרריים, לטפס על הר געש ולעשות אפילו קניות במנילה. בפאלוואן תהנו מהחופים היפים בעולם, תשוטו ב"איילנד הופינג" נפלא, ותבקרו בנהר התת קרקעי (פלא עולם!). בסבו תוכלו לקפוץ בין אטרקציות שונות כמו צלילה עם כרישים במפלסקווה, ביקור בגבעות השוקולד, משחק עם קופי תרסרייר בבוהול, ושנורקל עם צבי ים ענקיים באפו איילנד. אין ספק כי לא תרצו לעזוב.

מה כדאי לדעת מראש?

הפיליפינים היא לא מדינה מערבית, ולכן יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון ולדעת לפני שיוצאים לטיול בפיליפינים. לפני הטיול – חשוב להגיע למרפאת מטיילים ולהסביר כי אתם עתידים לצאת לטיול בפיליפינים, שם יסבירו לכם על תרופות שיש לרכוש ויחסנו אתכם. טיול בפיליפינים דורש מספר לא קטן של טיסות מאי לאי – כדאי מאוד לקבוע אותן מראש באחת מחברות הלואוקוסט במדינה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה