Press "Enter" to skip to content

טיול לפיליפינים

היתרונות של טיול לפיליפינים

יש כמה יתרונות שניתן להשיג רק בביקור ביעד תיירותי ומוצלח כמו הפיליפינים. ראשית, המחירים לפיליפינים זולים בהשוואה ליעדים אחרים בעולם. גם ביחס ליעדים באסיה ובמזרח ניתן ליהנות במהלך טיול לפיליפינים מכמות גדולה יותר של אטרקציות. הפיליפינים הם יעד שמתאים לטיולי משפחות, חברים, בני זוג בירח דבש ותרמילאים. כל אחד יכול למצוא מה לעשות לפיליפינים ואלפי איים מחכים למי שמגיע לחופשה.

שנית, טיול לפיליפינים משנה לחלוטין את כל מה שאנחנו רגילים לחשוב על חופשה. המסורת בפיליפינים שונה לחלוטין ואפשר לראות את זה כבר ברגע הראשון שבו נוחתים בשדה התעופה של עיר הבירה מנילה. לפיליפינים חיים מעל 100 מיליון תושבים ו-15 מיליון מתוכם גרים במנילה בלבד. המשמעות היא צפיפות ועומס שמשתלבים יחד עם היסטוריה ורקע תרבותי מרשים. בנוסף, באיי הפיליפינים יש הרבה אטרקציות כמו פעילויות אתגריות, טיולי שטח בג'יפים, טיפוס הרים ומצוקים ועוד.

תכנון מוקדם לטיול לפיליפינים

הדרך הטובה ביותר לנצל את היתרונות של טיול פיליפינים היא להשקיע בתכנון מוקדם. כך ניתן להחליט כמה זמן לבלות בכל מקום, איך לפזר את מסגרת התקציב בצורה נכונה וכיצד להתנייד. אפשרויות התחבורה לפיליפינים כוללות אוטובוס, מונית, ג'יפני, טיסות, סירות ומעבורות. אפשר להגיע מאי לאי באמצעות טיסות או מעבורות, בעוד במרכזי הערים עצמם נהוג להתנייד עם אוטובוס ומוניות. מבחינת תיירים שמגיעים לפיליפינים לטיול קצר בלבד, הדבר החשוב הוא לבצע את התכנון תוך התייחסות לרשימת האטרקציות המומלצות.

כדאי להתייעץ עם אנשים שכבר ביקרו בעיר הבירה מנילה כדי לתכנן טיול לפיליפינים. אפשר לאסוף המלצות דרך אתרי אינטרנט שעוסקים בתחום, ליצור קשר עם סוכני נסיעות ולעקוב אחר פרסומים ברשתות חברתיות או באתרים שמתמחים בענף התיירות.

Be First to Comment

כתיבת תגובה