Press "Enter" to skip to content

טיול לפירנאים עם הילדים

משפחות שאוהבות טיולי טבע ושהייה עם הילדים במקומות נידחים, טיולים רגליים, סיורים רכובים, שייט על נהרות שוצפים, ביקור בשמורות טבע מרהיבות ביופיין ולינה בכפרים ציוריים ועתיקים – הרי הפירנאים הם היעד הבא לחופשה שלכם. אם אתם מרגישים שמיציתם את הגליל וצפון הארץ על האטרקציות שבו ואתם מחפשים מקום חדש לחופשה פעילה עם הילדים תוכלו למצוא טיולים לפירנאים בצורות שונות.

טיולים לפירנאים בסגנונות שונים

טיול לפירנאים עם הילדים ניתן לעשות בכמה דרכים. אפשרות אחת ומאד מומלצת היא להתארגן כמה משפחות יחד ולשכור רכבים במקום, לתכנן מסלול טיול על פי האתרים והאטרקציות שברצונכם להגיע אליהם ולצאת לדרך יחד. אפשרות שניה היא להצטרף לטיולים מאורגנים של חברות שונות המיועדים למשפחות עם ילדים. היתרון של טיול כזה הוא הארגון המושלם של הטיול, מדריך טיולים מנוסה והקפדה על מקומות הלינה והאוכל לאורך הדרך. גם טיול כזה וגם טיול כזה יביאו אתכם לאחד המקומות היפים ביתר באירופה מבחינת טבע וטיולים בטבע, והאפשרויות בטיול כזה הם בלתי מוגבלות.

אטרקציות לכל המשפחה

טיולים לפירנאים מיועדים למשפחות חובבות טבע ואתגרים. הטיול כולל יציאה לטרקים רגליים המותאמים לכל המשפחה, ביקור בכפרים עתיקים ובשמורות טבע מרהיבות עם אגמים חבויים בין ההרים, מפלי מים גדולים ושייט רפטינג בנהרות שוצפים כדוגמת נהר נוגרה פיירסה המרשים. הטיול כולל ביקור באתרים כמו מנזר מונטסראט הממוקם בקצה ההרים והנחשב לאחד היפים בעולם. בהרי הפירנאים תמצאו שמורת פרפרים מרהיבה שבה אלפי סוגים שונים של פרפרים מסוגים וגדלים שונים וכן מספר עצום של בעלי חיים המשוטטים חופשי בהרים.

טיולים לפירנאים הינם מחוויה מדהימה לכל משפחה חובבת טיולים בטבע, מקומות קטנים ולא צפופים והרבה נופים מקסימים.

Be First to Comment

כתיבת תגובה