Press "Enter" to skip to content

טיול מאורגן לארגנטינה בדיוק בזמן

ארגנטינה מולדת הטנגו, ארץ האסאדו ובירת הטלנובלות של כולנו מחכה רק שיגיעו אליה בשביל שהיא תוכל "להשוויץ" בכפרים היפים שיש בה, בנופיה הפראיים שמתחלפים ממפלים שופעים לקרחוני ענק. ארגנטינה היא אחת מעשרת המדינות הגדולות בעולם והפופולארית ביותר בתחום התיירות ובכל שנה פוקדים אותה מיליוני תיירים מכל העולם. ההיצע התיירותי הוא אינסופי ולכן חובה להזמין מראש טיול מאורגן לארגנטינה בשביל להספיק לראות את כל נפלאותיה. לתכנן טיול שכזה מחייב הכנה מראש והוא נמשך לפחות שבועיים, פחות מזה אין טעם בכלל לצאת לאזור.

חוויה לכל החיים

טיול מאורגן לארגנטינה שמתוכנן נכון ובקפידה מבטיח חוויה עוצמתית לכל תייר. לחבל ארץ זה כמות עצומה של יעדי טיול אם ברגל אם ברכב. טיול מאורגן תמיד משלב את כל האפשרויות בין טבע, תרבות, פעילויות אקסטרים וסתם שיטוט בין הסמטאות. חלק מהמקומות המומלצים לביקור הם:

  • ביקור בריו דה ז'נרו בעיקר בעונת הפסטיבלים
  • טיול בפאבלות המרתקות
  • שייט בסירות קאנו באמזונס
  • צפייה במופעי טנגו מהפנטים
  • סיור להר הגעש טורנדור והקרחון השחור

סיורים מקומיים

הסיבה שטיולים לארגנטינה פופולאריים כל כך נעוצה בעובדה שהיא מתאימה לכל תייר בכל גיל. טיול מאורגן לארגנטינה מהווה התאמה מלאה בין הרצון לבין הקיים להשיג את המטרה ולהספיק ולנצל ככל האפשר את השהייה במקום. הטיול המאורגן עושה סדר בין כל האטרקציות ונקודות התצפית ומאפשר להנות מהמדינה בלי לחץ והליכה לאיבוד.

התמצאות

בארגנטינה השפה המדוברת היא ספרדית ואין אחד היום שלא יודע להגיד כמה מילים בספרדית הודות לשעות צפייה בלתי פוסקות בטלנובלות שעשו אלינו עליה משם. יכולת התיקשור עם האזרחים המקומיים קלה והם תמיד ישמחו לעזור ולארח.

Be First to Comment

כתיבת תגובה