Press "Enter" to skip to content

טיול מאורגן לפיליפינים

מה כדאי לדעת לפני שנוסעים לטיול מאורגן לפיליפינים?

רפובליקת הפיליפינים במערב האוקיינוס השקט היא בין היעדים התיירותיים המפורסמים ביותר בעולם. מדי שנה מגיעים לאיזור מאות אלפי טיולים מאורגנים, הכוללים משפחות, מבוגרים, צעירים וילדים. עם זאת, על מנת למצות את היתרונות של טיול מאורגן לפיליפינים כדאי להיערך בהתאם.

ראשית, אין צורך להכין ויזה מראש עבור טיול מאורגן לפיליפינים ועם ההגעה לשדה התעופה מונפקת עבור התיירים ויזה ל-21 יום ואפילו ללא תשלום. אלו נהלים רשמיים המקלים על ביקור בפיליפינים והם אידיאליים גם בקרב טיולים מאורגנים. שנית, אפשר להמשיך להשתמש בדולר אמריקאי או לחילופין להמירו למטבע זר. עלות המחיה בפיליפינים אינה גבוהה ותמיד ניתן להיעזר בהמחאות נוסעים וכרטיסי אשראי.

אקלים, בריאות וקניות

אקלים טרופי, חם ולח מאפיין טיול מאורגן לפיליפינים לכל אורך השנה. עם זאת, ניתן לחלק את האקלים המקומי לשתי עונות. העונה היבשה מתחילה בינואר ונגמרת במאי בעוד העונה הרטובה מתחילה ביולי ונגמרת בדצמבר. הזמן המומלץ להגיע לפיליפינים הוא בין דצמבר עד מאי, אולם באמצעות תכנון מסודר של טיול מאורגן ניתן ליהנות מהאיזור גם בתקופות אחרות.

מבחינת ישראלים, ההכנה העיקרית בהקשר של טיול מאורגן לפיליפינים היא קבלת חיסונים. אפשר לקבל מידע עדכני על החיסונים הדרושים ולתאם קבלת תרופות מומלצות דרך מרכזי הבריאות השונים. בפיליפינים וגם באיזורים אחרים במזרח הרחוק יש להקדיש תשומת לב לנושא המזון והמים. אלו נושאים קריטיים לשמירה על הבריאות וגם להנאה מהטיול.

טיול מאורגן לפיליפינים הוא הזדמנות מצוינת לעשות קניות ולחדש את המלתחה. הדגש בקטגוריית הקניות הוא על מלאכות יד, כמו גילופי עץ, אריגים, מחצלות וגם קליעת סלים. אפשר למצוא מזכרות כמעט בכל מקום במדינה ובשווקים בעיר מנילה. מחירי הקניות אינם יקרים והם אטרקטיביים אפילו בהשוואה ליעדים אחרים במזרח.

Be First to Comment

כתיבת תגובה