Press "Enter" to skip to content

טיול מאורגן לפיליפינים

טיול מאורגן לפיליפינים – ארץ אלפי האיים

טיול מאורגן לפיליפינים לוקח אתכם לאחד המקומות המרהיבים בעולם. הפיליפינים היא מדינת איים שכוללת כ 7100 איים שמהם 2000 מאוכלסים בבני אדם. מדינה זו משופעת בנופים עוצרי נשימה, הרי געש, יערות גשם, טרסות אורז מהמרהיבות בעולם, חופים מקסימים ותושבים מסבירי פנים ומכניסי אורחים. טיול מאורגן לפיליפינים מיועד לאנשים אוהבי טבע והרפתקאות, לאוהבי טרקים ואטרקציות אתגריות, לאוהבי צלילה בחופי תכלת צלולים ועוד הרבה פעילויות חוץ וטבע.

למה טיול מאורגן לפיליפינים?

טיול מאורגן לפיליפינים מאפשר לכם לצאת לטיול עם אנשים דומים לכם בתחומי העניין שלהם ולהכיר אנשים חדשים. טיול מאורגן לפיליפינים הוא טיול שבו הכל מאורגן, החל מהטיסות, דרך מסלול הטיול, מלונות, ביקור בכל האתרים החשובים, מדריך טיולים מקצועי בשפה העברית, תחבורה בתוך המדינה ובין האיים וכדומה. כמו בכל טיול מאורגן אחר גם טיול מאורגן לפיליפינים מאפשר לכם ליהנות מן הטיול ללא כל דאגה למנהלות הטיול, דבר שמאפשר לחוות את המדינה הזו בצורה הרבה יותר מקיפה ושלמה. טיול מאורגן לפיליפינים מאד מומלץ למי שעוד לא היה במדינה זו ושאינו מחפש לטייל עם תרמיל על הגב.

טיול שהוא גם מסע תרבותי מרתק

בנוסף לכל היתרונות שיש לטיול מאורגן בארץ מרהיבה זו מבחינת נופים ואטרקציות טבע מיוחדות, טיול מאורגן לפיליפינים לוקח אתכם למדינה בעלת תרבות מאד עשירה ומיוחדת המורכבת מפסיפס אנושי מיוחד במינו, טקסי תרבות מיוחדים, פסטיבלים צבעוניים המתרחשים כל הזמן ובכל מקום כמעט וכדומה. אוכלוסיית האיים מורכבת מתושבים פולינזים ובני תערובת שהגיעו מאירופה, סין, הודו, מדינות ערב וכיוצא באלה. כל אחד הוסיף מתרבותו האוטנטית שאותה הביא מארץ האם שלו וביחד נוצר דבר מה מרהיב ביופיו.

Be First to Comment

כתיבת תגובה