Press "Enter" to skip to content

טיול משפחות לפירנאים

להתכונן היטב לקראת טיול משפחות לפירנאים

אין כל צל של ספק כי טיול משפחות לפירנאים הוא חוויה מדהימה ביותר ואף חד פעמית עבור כל אחד ואחת שמגיעים לאזור ייחודי זה. אזור הפירנאים, אשר נמצא על הגבול בין המדינות ספרד, צרפת ואנדורה, יכול להיות חוויה משפחתית נהדרת לכל הדעות ולכל בני המשפחה בכל גיל שהוא. האמת היא כי יש לא מעט אנשים אשר יוצאים אל טיול משפחות לפירנאים בתור טיול בר מצווה או בת מצווה של הילדים שלהם. אזור ההרים הפירנאים משלב בעצם בין תרבות, היסטוריה ואטרקציות מדהימות לכל המשפחה. אבל איך מתכוננים היטב לטיול מן הסוג הזה?

לבחור מסלולים מתאימים כמובן

המסלולים האפשריים של טיול משפחות לפירנאים הם מגוונים מאד, ותלויים בעיקר בהרכב המשפחתי שלכם. אם עוד יש לכם ילדים קטנים, כדאי לבחור מסלולים קלים יחסית ולא מאתגרים. אם הילד הכי קטן במשפחה כבר הגיע לגיל 9-10, אפשר גם לבחור את המסלולים המאתגרים יותר (לרוב, לילדים כבר הרבה יותר קל מההורים בגיל הזה). שימו לב כי חלק מהמסלולים הם עם תשלום, אך המחיר עבור ילדים הוא זול יותר.

להתכונן לתפריט מתאים

ילדים כידוע יכולים להיות די מפונקים באוכל, ובפרט כאשר הם נתקלים בתפריט שונה לגמרי ממה שהם מכירים. לכן, לקראת טיול משפחות לפירנאים כדאי לנסות קצת לפתוח את הטעם של הילדים. התפריט המרכזי באזור הפירנאים מבוסס רובו ככולו על בשר, ולא תמיד הבשר הרגיל שאתם מכירים מהארץ (עוף לדוגמה כמעט ולא נצרך באזורים הללו). עם זאת, מדובר על תפריט נהדר ועשיר בטעמים שונים.

ומהן עלויות הלינה?

עלויות הלינה של טיול משפחות לפירנאים משתנות בהתאם למקומות השונים בהם אתם לנים. בהמשך של טיול משפחות לפירנאים תוכלו להגיע לכפרי אירוח יוקרתיים מאד, בעלויות של 50 יורו לאדם. עם זאת, מתחמים ממוצעים יותר יציעו לכם בקתות משפחתיות בעלויות של 100 יורו לכל המשפחה עבור לילה אחד. מדובר על סכום שנע בין 500 ל600 ש"ח למשפחה ללילה, וזה בהחלט הטווח שאליו אתם צריכים לכוון.

Be First to Comment

כתיבת תגובה