Press "Enter" to skip to content

טיסות לפיליפינים

טיסות לפיליפינים

לכל הוורקוהולים מבינכם אשר חושבים שכדור הארץ יפסיק להסתובב אם לא תגיעו שבועיים שלושה לעבודה, יש לנו חדשות בשבילכם – מקום העבודה שלכם היה קיים גם לפני שהגעתם והוא ימשיך להתקיים גם כשלא תהיו, ולכן התירוץ של "המשרד יתמוטט בהיעדרי" – כבר לא תופס… קחו לכם טיסות לפיליפינים, תבלו שבועיים שלושה בכיף בפיליפינים, תחזרו לעבודה ותראו שהכל על מי מנוחות, שום דבר לא ישתנה בעבודה שלכם. טיסות לפיליפינים בחברות טובות יביאו אתכם לארץ קסומה ומתובלת בניחוחות, טיסות לפיליפינים יכירו לכם את בוהול – חופים לבנים ופראים ולמחפשי האתגרים בינכם – צלילה לגני האלמוגים הנדירים, זו הרפתקה שאסור לכם פשוט לפספס. שייט פסטורלי בנהר הלובוק וצפייה בדולפינים עליזים אשר שוחים להנאתם. רק באי בוהול תמצאו את הטרשייר במתחמים מסודרים. זהו היונק הזעיר ביותר בעולם, בגודלו של כף היד שלכם, בעל עיניים גדולות במיוחד. טיסות לפיליפינים יכירו לכם את הצד המעניין של האי בוהול.

טיסות לפיליפינים – היכרות מעמיקה עם האי בוהול –

* גבעות השוקולד – זוהי האטרקציה הכי מפורסמת באזור ויזאיאס וגם בכל הפיליפינים, גבעות השוקולד של בוהול הן באמת אתר ששווה להיות בו. תצורות סלע ציוריות ושובות את העין לגבעות ענק של חפרפרות והן מונות יותר מאלף, לרוב הן מכוסות בעשב ומשנות את צבען לצבע שוקולד חום לקראת סוף העונה היבשה ומכאן שמם הקליט. לפעמים התמונות שלהם מעטרות את הברושורים השונים ופרסומי התיירות.

* הקופיף הפיליפיני ושמורת חיות הבר – הקופיף הפיליפיני מתנשא לגובה שבין שבעה וחצי לחמישה עשר סנטימטר בלבד, עיני חרק גדולות ובולטות וחזות חמה וכן רגישה, גדל בבוהול וזוכה למקום מקלט כאן ב- CORELLA. זהו יצור קטן ונפלא ובוודאי אחד הפרימאטים הקטנים והחביבים ביותר בעולם.

Be First to Comment

כתיבת תגובה