Press "Enter" to skip to content

טיפים לטיול לפיליפינים

טיפים לטיול לפיליפינים

טיול בתוך גלויה

מי לא דמיין את עצמו שוכב על חוף עם מי טורקיז ודקלי קוקוס? מסתבר שהחלום הזה יכול להתגשם בפיליפינים. הפיליפינים היא מדינת איים בדרום מזרח אסיה עם נופים טרופיים משגעים. היא מהווה גן עדן לחובבי צלילה עם השוניות היפות שלה, וגם מי שאינו צולל יכול ליהנות בה משלל אטרקציות ומטיול מיוחד במינו. למדינה זו מגיעים בטיסה דרך אחת מערי מזרח אסיה. ההתניידות בין האיים היא באמצעות מעבורות וטיסות פנים. טיפים לטיול לפיליפינים, אחד מהם לפחות, הוא הזמנת טיסות הפנים מראש, שיכולות להיות זולות במיוחד.

ישנם אזורי טיול מרכזיים בפיליפינים

החשוב שבטיפים לטיול לפיליפינים הוא הרכבת מסלול טיול מראש. מסלול הטיול הקלאסי לרוב כולל מספר אזורים עיקריים:

  • האי לוזון – אי בצפון המדינה בו שוכנת הבירה מנילה. בו ניתן לצאת לטיולים לאזור שדות האורז המרהיב בצפון, ולטייל בין הכפרים, שהידועים בהם הם בנאווי, סגאדה ובטאד.
  • אזור הויסאיאס – אזור במרכז המדינה המורכב ממספר איים. באי סבו ניתן לשנרקל עם כרישי לוייתן ולשכשך במפלי הקוואסן עם הצבע הטורקיז. באי בוהול תוכלו לראות פלא טבע שנקרא "גבעות השוקולד" – מאות גבעות בצורה עגולה שזהות אחת לשניה, ותוכלו גם לפגוש בקופי הטרסייר הקטנטנים.  קרוב לאזור הויסאיאס נמצא האי קמיגין,  בו ניתן לראות חופים לבנים, מפלים רבים והר געש גדול ויפהפה שנקרא היבוק היבוק.
  • פלאוון – זהו אי במערב המדינה, עם חופים יפהפיים. אחד הטיפים לטיול לפיליפינים הוא יציאה לשיט באזור אל נידו, שם יש הרי גיר שמיתמרים מתוך הים מעל מי טורקיז שקופים.

חשוב לתכנן את הטיול לפיליפינים בצורה טובה

טיפים לטיול לפיליפינים תמיד כוללים את הטיפ של חשיבות התכנון מראש, גם אם מדובר בתכנון כללי. בנוסף, חשוב מאוד לתכנן אטרקציות וצלילות מגורמים מקצועיים, על מנת לשמור על בטיחותכם ועל הטבע.

Be First to Comment

כתיבת תגובה