Press "Enter" to skip to content

מידע כללי על טיולים מאורגנים ליפן

יפן היא מדינת איים בצפון-מערב האוקיינוס השקט. היא נמצאת ביבשת אסיה ומדי שנה מגיעים אליה מיליוני תיירים מכל רחבי עולם. טיולים מאורגנים ליפן הם דרך מצוינת לגלות תרבות עתיקה, מקורית וייחודית. על אף היותה מדינה בינונית מבחינת שטח, יפן היא המדינה השישית בגודלה בכל הנוגע לתעשייה. היא בעלת עוצמה כלכלית משמעותית והיא מוכרת גם בשמות "ארץ השמש העולה" או "ארץ שמונת האיים הגדולים".

טיולים מאורגנים ליפן מבטיחים חוויה יוצאת דופן לכל הגילאים. לא רבים יודעים זאת, אך יפן היא ארכיפלג של 6,852 איים. קשה לטייל ביפן באופן עצמאי וכמעט אף פעם אי אפשר להספיק את כל מה שיש למדינה להציע. אוכלוסייתה של יפן מונה מעל 126 מיליון איש והיא העשירית בגודלה בעולם מבחינת אוכלוסייה. בשנים האחרונות החלו גם ישראלים לגלות את האטרקטיביות של טיולים מאורגנים ליפן ולצאת אליהם לעיתים קרובות.

סמלים חדשים עבור תרבות המערב

השטח של יפן משתרע על פני 377,915 קמ"ר. ראש המדינה ביפן הוא קיסר, עיר הבירה היא טוקיו והשפה הרשמית היא כמובן יפנית. בניגוד ליעדי תיירות פופולאריים אחרים ברחבי העולם, רוב תושבי יפן אינם דוברי אנגלית. קשה להסתדר ברחובות יפן ללא הנחייה והכוונה. השלטים כתובים בשפה המקומית וכל התרבות היא בעלת סמלים חדשים לחלוטין עבור מבקרים מן המערב. לפיכך, טיולים מאורגנים ליפן הם הפתרון היעיל ביותר למי שמחפש אחר יעד לחופשה.

אפשר להגיע ליפן בתקופות שונות. יפן נמצאת באיזור אקלים ממוזג, עם בערך ארבע עונות מובחנות, אך בגלל אורכה ישנם הבדלים בין ששת איזורי האקלים העיקריים. מומלץ להתייעץ עם המדריכים של טיולים מאורגנים ליפן על מנת לבחור היטב את התאריך.

Be First to Comment

כתיבת תגובה