Press "Enter" to skip to content

סיורים בברצלונה לזוגות

אין כל צל של ספק כי ברצלונה נחשבת לאחת מן הערים היפות ביותר ברחבי אירופה והיא ממוקמת לחופו של הים התיכון בצפון מזרח ספרד לא רחוק מהגבול עם צרפת והרי הפירנאים. ברצלונה היא עיר בעלת אלמנטים ארכיטקטונים מיוחדים במינם לכל הדעות, אשר הפכו אותה למאד מתויירת ללא כל עוררין. סיורים בברצלונה משלבים ארכיטקטורה עתיקה מתקופות קדומות, עם רובע עתיק בסגנון ברוק מימי הביניים, שדרות רחבות וארוכות עם כיכרות גדולות אשר מוקפות בתי קפה, מסעדות וחנויות רבות, וכמו כן ארכיטקטורה מודרנית מדהימה אשר משתלבת עם הישן ליצירת מראה מיוחד במינו מן הסתם.

מקומות לבילוי בברצלונה לכל אחד ואחת ובכל גיל

אין זה סוד כי כיום ברצלונה נחשבת לאחד היעדים המבוקשים ביותר על זוגות צעירים ובמיוחד על אלה אשר מעוניינים לצאת לחו"ל לירח דבש, אך לא רק – גם משפחות וילדים מוצאים בה עולם ומלואו ללא כל ספק. העיר פשוט יפה והאטרקציות בה רבות. חיי הלילה תוססים וניתן למצוא את סוגי הבילוי האפשריים בעיר. ברצלונה נחשבת גם לגן עדן קולינארי המציע מסעדות מדהימות בכל הסגנונות והמטבחים של העולם וכמה מהן נחשבות לטובות בעולם.

אטרקציות תרבות שונות וייחודיות

סיורים בברצלונה לזוגות צעירים יכולים להתמקד בשיטוט רגלי ברחובות העיר המקסימים והגעה לכל המקומות הנחשבים ברגל. מוזיאון פיקסו, מתחם הנמל הישן שליד החוף, פנסי הרחוב בכיכר ריאל בערב רומנטי, וסיור ברובע העתיק של העיר, כל אלה יהפכו את החופשה בברצלונה לבלתי נשכחת.

איך מגיעים לברצלונה

לברצלונה יוצאות כמה וכמה טיסות בכל יום מבן גוריון. יש כמה חברות סדירות המנהלות קו טיסה ישיר וסדיר לעיר כמו אל על, ישראייר, ארקיע, איבריה וכדומה. ובעונות התיירות ניתן למצוא גם טיסות שכר זולות יותר. שדה התעופה גדול של ברצלונה הוא אל פראט הממוקם בסמוך לעיר ואת הדרך לעיר  ניתן לעשות ברכבת, מוניות, אוטובוסים, שאטלים או רכבים שכורים. למי שמתעתד לעשות סיורים בברצלונה בלבד מבלי לצאת מהעיר לא מומלץ לשכור רכב מכיוון שהתחבורה הציבורית בעיר מעולה.

 

 

 

 

queen of hearts

 

 

 

 

 

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה