Press "Enter" to skip to content

היתרונות של טיולי ג'יפים בפירנאים

טיולי ג'יפים מדגישים את כל היתרונות של הפירנאים בהשוואה ליעדים תיירותיים אחרים. כידוע, הרי הפירנאים מפרידים את חצי האי האיברי מאירופה ומהווים גבול בין ספרד לצרפת. המשמעות היא שניתן להגיע אליהם ממקומות שונים ולשלב את טיול הג'יפים עם ביקור סולידי יותר במדינות שמסביב. מעבר לכך, טיול ג'יפים הוא הדרך הטובה ביותר לחוות מקרוב את המאפיינים של הרכס ולעצור לנופים עוצרי נשימה מול נסיכות אנדורה, חוף הים התיכון או חוף האוקיינוס האטלנטי.

אורך הרי הפירנאים הוא 430 קילומטר והפסגה הגבוהה ביותר שעליהם מגיעה ל-3,404 מטר מעל פני הים. המשמעות היא שאין אף רגע דל במהלך טיולי ג'יפים בפירנאים ולכן הם גם מתאימים לקהל יעד מגוון. אפשר לצאת לטיול הזה עם קבוצת חברים או בני משפחה, לנסוע עם הילדים או להגיע רק עם בני הזוג למסע של פעם בחיים.

התקופה המתאימה לטיול ג'יפים בפירנאים

גם מבחינת מזג אוויר יש יתרונות שאפשר להשיג רק עם טיולי ג'יפים בפירנאים. למרות החורף העוצמתי שעל רכס ההרים, השלג הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. הג'יפים שמשמשים לטובת הטיול ערוכים למזג האוויר הזה והם בטוחים לחלוטין. ניתן לבחור בין טיול מודרך ונהג מקצועי לבין נהיגה עצמית, לעצור להתרעננות בכל אחד מהכפרים שמפוזרים לאורך הרכס וגם לשלב את הטיול עם סקי באתרי קמפינג.

טיולי ג'יפים בפירנאים מתאימים גם למי שלא מגדיר את עצמו בתור חובב שטח מושבע. הטיול עצמו משלב בין כל העולמות והוא משתלם מבחינה כלכלית. זהו טיול שמבטיח חוויות בלתי נשכחות והוא עולה בקנה אחד עם הצרכים של תיירים מישראל. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי תכנון הטיול ולשמור על ראש פתוח.