Press "Enter" to skip to content

טיולים לפיליפינים

היתרונות של טיולים לפיליפינים

רפובליקת הפיליפינים הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים המבוקשים בקרב מטיילים מישראל. היתרונות של טיולים פיליפינים צריכים להיות ברורים לכל מי שמחפש יעד לחופשה אטרקטיבית ובלתי נשכחת.

למרות שרפובליקת הפיליפינים נמצאת במערב האוקיינוס השקט ולכן רחוק יחסית מישראל, מופעלות אליה שורה ארוכה של טיסות נוחות. אפשר להגיע לפיליפינים בטיסה ישירה וניתן לחסוך בהוצאות באמצעות טיולים מאורגנים. כל מה שצריך לעשות הוא להחליט מראש על מסגרת התקציב של הטיול ולאחר מכן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי האפשרויות שעל הפרק.

היתרון הכי גדול של טיולים לפיליפינים הוא הנוף. רפובליקת הפיליפינים מונה נכון להיום מעל 7,000 איים, ולכן אין פלא שמדובר על אחד המקומות המדהימים בעולם. הנוף המרהיב נשקף מכל מלון בפיליפינים ויש גם אטרקציות רבות לטיולי משפחות, טיולי זוגות וירח דבש, טיולי תרמילאים אחרי צבא ועוד.

מה כוללים טיולים לפיליפינים?

כל מטייל בוחר את הסגנון המועדף עליו לפני שהוא נוחת בפיליפינים. רוב המטיילים מישראל נוחתים בשדה התעופה של מנילה ומשם ממשיכים למלון בתוך העיר. את היום השני אפשר להקדיש לאגם טאאל ואי הר הגעש שנמצאים בתוך לוע הר געש אמיתי. ביקור במקומות האלה מכניס את המטיילים לאווירה הנכונה וחושף אותם לקסם של רפובליקת הפיליפינים.

סוג אחר של טיולים לפיליפינים כוללים ביקור ביעדי גלישה. הפיליפינים נחשבים ליעד גלישה אטרקטיבי בגלל גלים גבוהים ונוחים. כדאי להגיע לפיליפינים עם רקע מסוים בגלישה כדי להפיק מקסימום תועלת מהתנאים והאקלים, אבל ניתן גם לקבל קורסים מהמדריכים המקצועיים במקום.

לסיכום, אין ספק לגבי היתרונות של טיולים לפיליפינים. מדובר על אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם ובשנים האחרונות החלו גם ישראלים לגלות את הערך המוסף של האיים.