Press "Enter" to skip to content

טיולים לפיליפינים

טיולים לפיליפינים

חובבי הצלילה: אתם במקום הנכון

טיולים לפיליפינים יכולים להיות המסע הכי מסקרן שתעשו. טיולים לפיליפינים ישאירו אתכם פעורי פה נוכח הנופים המדהימים והרי הגעש הענקיים אך יותר מכל, טיולים לפיליפינים הם יעד מובחר לצלילה. מי שאוהב את שוניות האלמוגים, מי שאוהב לשים עליו את חליפת הצלילה ולגלות את העולם הכי גדול שנמצא בכדור הארץ הלוא הוא העולם התת מימי, הפיליפינים יכולים לספק לכם נופים עמוקים ומרהיבים, דגים מיוחדים והשיא שבהם- כריש לווייתן שלצער כולנו נמצא בסכנת הכחדה ומי יודע אם עוד עשורים נוספים נוכל גם לצפות במחזה המרהיב שלו. לחובבי הצלילה לא תהיה בעיה למצוא את אתרי הצלילה כיוון שהם חלק מגולת הכותרת בביקור בחופים במדינה ויש סוכנויות רבות שיודעות אנגלית מעולה ויסייעו לכם במה שצריך במחירים נוחים והוגנים.

האם טיולים לפיליפינים מתאימים גם לתרמילאים?

מי שאוהב לטרק יכול להיות שפשוט יתאהב בפיליפינים ולא ירצה לחזור. טיולים לפיליפינים מספקים את האתגרים המגניבים ביותר בעולם בעלי נופים משתנים. יש בפיליפינים עשרים ואחת הרי געש פעילים כאשר בתקופת הרוגע שלהם ניתן להעפיל לפסגה או להרים נוספים שיספקו תצפית מרהיבה עליהם. גם בג'ונגל לא חסרים מסלולים שיוכיחו לכם שהבחירה מהו האזור היפה ביותר במדינה, החופים, הג'ונגלים או ההרים, היא בחירה קשה ביותר. בג'ונגל ניתן לראות חיות רבות ויחד עם מדריך מנוסה אין לכם כל סיבה לדאגה.

הבטלה בחופים תגרום לכם להאריך את הטיסה

אם טיולים לפיליפינים לא שובים אתכם בגלל הג'ונגלים ומסלולי ההליכה, מה גם שאתם לא טיפוסים חובבי צלילה כל כך, אין ספק שהחופים הם אלו שיקסימו אתכם. החופים בפיליפינים נראים כאילו יצאו מהאגדות, חופים לבנים עם מים צלולים שרחש הגלים יחד עם עצי הקוקוס ברקע יהיו נצורים בזיכרון שלכם לזמן רב.