Press "Enter" to skip to content

טיול בפיליפינים

טאאל

טיול בפיליפינים כולל ביקור במוקדי משיכה רבים ויוצאי דופן

טיול בפיליפינים מציע ביקור בלא פחות מ7,107 איים המספקים נופים שונים, חוויה תיירותית שונה ופגישה עם סוג אוכלוסייה שונה. באיים הרבים שבמדינה אנו יכולים למצוא מוקדי משיכה רבים, המושכים אליהם אלפי מבקרים בשנה. אחד ממוקדי המשיכה המשמעותיים ביותר בפיליפינים הינו טאאל.

אז מה זה בעצם טאאל ומה כדאי לדעת על ביקרו באזור?

  • מה זה טאאל: טאאל הינו הר געש פעיל הממוקם באי לוזון, והוא אחד ממוקדי המשיכה המשמעותיים ביותר כאשר מתכננים טיול בפיליפינים, אשר לא ניתן לטייל במדינה מבלי לבקר בו ולכן אלפי תיירים מגיעים אליו בשנה. הר הגעש מספק לנו צפייה בנוף יוצא דופן וכן חיבור למדינה ולאוכלוסייה באזור באמצעות שמיעת הסיפורים על ההתפרצויות שלו ועל ההשפעות שלו על אורח החיים של התושבים.
  • התפרצות ההר: כאמור, הר הגעש טאאל הינו הר געש פעיל, והוא התפרץ מספר פעמים בעבר הלא רחוק, כך שעדיין ניתן לחוש בהשפעת התפרצויותיו באזור. במהלך ההתפרצויות האחרונות, גרם הר הגעש למותם של כ6,000 אנשים, רובם מהאי לוזון או האי וולקנו הממוקם בסמיכות אליו, וטיול באוזרים אלה רווי בהתייחסויות להר הגעש, להתפרצויותיו ולהשפעותיו על האזור.
  • נופים באזור: בשל היותו הר געש פעיל, אדמתו הוולקנית של טאאל מאפשרת צמיחה של מיני צמחים יוצאי דופן אשר לא ניתן למצוא במקומות אחרים במדינה, כך שהנוף באזור ייחודי לו ועוצר נשימה. במידה ואנו מחפשים נופים יוצאי דופן במהלך טיול בפיליפינים, כדאי לנו לא לוותר על ביקור בטאאל, אשר יספק לנו מבט על נוף שונה שלא ניתן למצוא כמעט בשום מקום אחר בעולם.

טאאל הינו מקום בו אסונות כבדים משתלבים עם נופים עוצרי נשימה ואורח חיים תוסס של האוכלוסייה המקומית, והינו מקום בו חייבים לבקר בעת טיול בפיליפינים.