Press "Enter" to skip to content

טיול משפחות בפיליפינים

טיול משפחות בפיליפינים

חופשה לכל המשפחה

חיפוש אחר מקום לצאת אליו עם כל המשפחה יכול להיות משימה לא קטנה. יש מקומות מסוכנים מידי, יש מקומות שמדברים רק לסוג אחדד של מטיילים ויש מקומות שלא ימצו את החופשה המשפחתית כמו שצריך בגלל מיעוט אטרקציות לכל המשפחה. כאשר מטיילים עם כל המשפחה לאל ספק יש גם שיקול כלכלי שמחייב אתכם לצאת לחופשה במקום שמחיריו הגיוניים כולל מחירי הטיסות, כיוון שאם לא אתם יכולים למצוא את עצמכם בהוצאות מאוד מוגזמות. הפיליפינים עונים לכל הקטגוריות האלו כאשר טיול משפחות בפיליפינים כבר הספיק להיות נפוץ בארץ ועשרות חברות ישמחו להציע לכם טיול מאורגן תחת חסותם.

מכשול השפה כמעט ולא קיים

אמנם טיול משפחות בפיליפינים יכול להיות אתגר לא קטן בגלל המרחק ובגלל התרבות אך לפחות בכל מה שקשור לשפה אין לכם ממה לדאוג. הפיליפינים דוברים את השפה האנגלית כשפה שנייה בגלל שהם היו קולוניה של אמריקה עד לפני זמן יחסית קצר כשמסתכלים על מד ההיסטוריה הרחב, מה שנותן לתיירים יכולת פנטסטית לתקשר איתם ולהכיר אותם לעומק. גם התרבות המיוחדת גורמת לחופשה להיות קלה יותר וכל המשפחה יכולה ליהנות מעזרה ממקומיים לאורך כל הטיול.

אטרקציות שלא נגמרות

א אפשר לספר על טיול משפחות בפיליפינים בלי לחשוף את מגוון האפשרויות שיש למקום להציע. בפיליפינים תוכלו למצוא הכול מהכול, כאשר לכל דבר יש גרסה משפחתית. יש חופים בתוליים מדהימים שיכולים להוציא אתכם לשיט נפלא כך שה-בוק המשפחתי שלכם יצבור לא מעט תמונות. בפיליפינים אפשר למצוא הרי געש מדהימים שיכולים לספק לכם תצפיות מרהיבות וחוויות לא שגרתיות, מסלולי הליכה טרופיים  וגם מוזיאונים וארמונות יפהפיים ביותר. לפיליפינים כמאופיין למזרח יש גם אוכל מיוחד כך לכל חובבי הקולינריה מחכה מסע לא קטן משלהם.