Press "Enter" to skip to content

לינה באוהלים בדרום – אין יפה מזה

 

לינה באוהלים בקרום פותחת צוהר לקסמי המדבר, לטבע המיוחד במינו המאפיין רק את המדבר, על כל גווניו, צליליו וצבעיו בעלי החיים האופייניים לאזור, הריחות, הזריחות, והשלווה האינסופית.

נעים מאד, מדבר

לינה באוהלים בדרום מתאימה לחובבי הטבע, המחפשים מקומות חדשים ומאתגרים לבקר בהם. גם אם לא לנתם בטבע ובאוהל מימיכם, לינה באוהלים בדרום מומלצת מאד עבור הפעם הראשונה. רק כך תחושו את החיבור לימי בראשית, לגאוגרפיה מרתקת, ולאטרקציות שלא דמיינתם שקיימות במקום שנראה צחיח, אולם הוא פורה להפליא.

פורשים מחצלת

לינה באוהלים בדרום מתאפשרת באמצעות איתור מקום החביב עליכם ותקיעת יתד לצורך הקמת האוהל שלכם, או לינה באתרי אוהלים הפזורים במקומות שונים בדרום. לינה באוהלים בדרום באתרים מוסדרים יכולה להיות לינה באוהלים בסגנון בדואי, אינדיאני, עם מחצלות ומזרונים לבחירתכם, במאהל מסודר, המציע גם מים זורמים, מקלחות שירותי חשמל למעוניינים, פינו לעריכת מנגל או פיקניק, ועדיין, למרות ה"הקלות", קסם המדבר ניכר מכל מקום אליו תפנו את מבטכם.

ספינת המדבר וכלים נוספים

לינה באוהלים בדרום מאפשרת לכם "לתפוס " את המדבר במלוא הדרו ובכל שעה ביום. החל בזריה הקסומה, וכלה בשקיעה המרגשת. בין לבין, תוכלו ליהנות מכל מה שמציע לכם הדרום הקסום, בהתאם לאסור בו בחרתם לטייל. בים אם הנגב המציע  טיולי טרקטורונים, ג'יפים ומסלולי הליכה אתגריים, או אתר מצדה המקסים, בין אם שדה בוקר, עם בקתתו של בן גוריון ומסלולי צפרות וחלמוניות, או רכיבה על גמלים, סוסים, ביקור בחוות יפיפיות ונדירות של גבינות, יין, תבלינים, אנטילופות ומה לא.

הדרום מפתיע בגוונים שלו, ובהיצע הבלתי נתפס שהוא מציע למבקרים בו. כדאי ומומלץ להכיר אותו, ואין דרך מוצלחת יותר לעשות זאת, מאשר לינה באוהלים בדרום.