Press "Enter" to skip to content

בוהול פיליפינים

בוהול, אי קסום בפיליפינים, נחגג זה מכבר בשל השילוב הכובש שלו של יופי טבעי ומורשת תרבותית. מגבעות השוקולד המפורסמות בעולם ועד לכנסיית בקלאיון ההיסטורית, בוהול פיליפינים מציעה מגוון רחב של חוויות למטיילים המחפשים גם רוגע וגם הרפתקאות.

1. The Majestic Chocolate Hills

האטרקציה האיקונית ביותר של בוהול, גבעות השוקולד, לא מצליחה להדהים את המבקרים. למעלה מ-1,000 גבעות בצורת חרוט מושלמת משתרעות על פני הנוף, הופכות לחום עשיר במהלך העונה היבשה ודומות לנשיקות שוקולד ענקיות. פלאים גיאולוגיים אלה מציעים נופים פנורמיים מדהימים מפלטפורמות תצפית, מה שהופך אותם לחובה לראות עבור כל מבקר.

2. Tarsiers: אוצרות זעירים של בוהול

בוהול הוא ביתו של הטארסייר הפיליפיני המקסים, אחד הפרימטים הקטנים בעולם. מקדש Tarsier בקורלה מוקדש להגנה על האוצרות הזעירים הללו. מבקרים יכולים לצפות בטרסים בסביבתם הטבעית, אך חיוני לשמור על מרחק מכבד ולעקוב אחר ההנחיות כדי להבטיח את שלומם.

3. שייט בנהר לובוק: מסע שליו

מסע שליו לאורך נהר הלובוק הוא חווית בוהול מהותית. בעודכם גולשים לאורך הנהר, תוכלו להתענג על ארוחת מזנון מענגת וליהנות ממנגינות נגינה של מוזיקאים מקומיים. הצמחייה השופעת והאווירה השלווה יוצרים רקע מרגיע לשייט נהר בלתי נשכח.

4. המורשת ההיסטורית והתרבותית של בוהול

ההיסטוריה של בוהול מתעוררת לחיים בציוני הדרך ההיסטוריים והכנסיות שלה. מקדש ה-Blood Compact מנציח את הסכם הידידות ההיסטורי בין החוקר הספרדי מיגל לופז דה לגאזפי לבין דאטו סיקטונה. כנסיית Baclayon, שראשיתה מאות שנים, מציגה אדריכלות בארוק מעודנת ומכילה מוזיאון המציג חפצים דתיים ושרידים.

5. פעילויות הרפתקאות ומים

חובבי הרפתקאות יכולים למצוא הרבה מה לעשות בבוהול. האי פנגלאו, ממש ליד חופו של בוהול, הוא מקום מפלט לצוללים ושנורקלינג, המתגאה בשוניות אלמוגים תוססות ובחיים ימיים. חוף אלונה מציע הזדמנויות מצוינות לשחייה, שיזוף וספורט מים, מה שהופך אותו למרכז לאוהבי חופים.

מסקנה: הפיתוי של בוהול

בוהול, הפיליפינים, משלבת בצורה חלקה יופי טבעי עם אוצרות תרבות, מה שהופך אותה ליעד הפונה למגוון רחב של מטיילים. בין אם אתם מתפעלים מגבעות השוקולד הסוריאליסטיות, נתקלים בטרסיירים המקסימים, או מתמכרים לשייט שליו בנהר לובוק, בוהול מציע מסע בלתי נשכח דרך גן עדן טרופי. עם הפיתוי הנצחי שלו, בוהול ממשיכה לכבוש את ליבם של מי שמחפש חווית טיול מגוונת ומעשירה.